Gå til innhold

For mye av det gode??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått skikkelig sansen for dette navnet:

Henrik Magnus

Det er jo bare Henrik som blir brukt i det daglige. Magnus er oppkalling etter mannen min sin morfar, som var en flott mann. Ville helst bare brukt det navnet, men det er VELDIG mye brukt i hans familie allerede.

Et annet alternativ som vi diskuterer er

Erlend Magnus

Hva synes dere? Andre forslag med Magnus som mellomnavn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker både Henrik og Erlend, og Magnus er det fineste.Synes kanskje det blir litt tungt med Magnus bak de andre navna,men om bare ett skal brukes til det daglige og Magnus betyr mye for dere,hadde jeg gått for det.;)

Skrevet

Erlend Magnus klinger mye bedre:) Erlend er et flott navn.

Skrevet

Synes Henrik blir litt spinkelt i forhold til Magnus, da klinger Erlend Magnus bedre. Personlig vil jeg foreslå disse:

Johan Magnus

Karl Magnus

Lars Magnus

Ivar Magnus

Tor Magnus

Petter Magnus

Skrevet

Egentlig er jeg ingen fan av dobbeltnavn, men å ha Magnus som mellomnavn (uten bindestrek) synes jeg faktisk var fint. Henrik Magnus, ja, synes det var bra. Og oppkalling er alltid hyggelig.

Skrevet

Liker Henrik og Erlend bedre enn Magnus, men alle tre er flotte navn. Tror jeg liker Henrik best, så stemmer for Henrik Magnus.

Skrevet

Jeg liker Erlend bedre enn Henrik, så fra meg blir det Erlend Magnus. Synes egentlig det holder med Erlend, men så lenge det er oppkalling, går det vel greit.. :)

Skrevet

Synes Erlend Magnus var finest av de to...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...