Gå til innhold

Hvor avkledd under KS?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Står foran mitt 3dje keisersnitt og husker faktisk ikke om og hva jeg hadde på meg under de to siste *ha ha ha* - Der kan du se ! - Det betyr INGENTING i det store og det hele.

Skulle tror jeg husket at jeg hadde vært avkledd ... jeg er ganske så sjenert !!!

Forrige svar var nok korrekt; Sykehus-skjorte og bar nedentil ... med et lite kateter-rør stikkende ut mellom bena :o)

Jeg hadde sykehusskjorte og vanlig truse på, kateterslangen stakk bare ut på siden så det gikk helt fint. Fikk beskjed av legen at de ikke tok av meg trusa før det store grønne operasjonslakenet var lagt oppå meg og at det var høyt prioritert hos dem at jeg ikke skulle være unødvendig naken nedentil. Trusa ble ikke tatt helt av heller, de dro den litt ned for å tørke litt inni skjeden etter å ha hentet ut babyen, så sydde de magen (husk at operasjonslakenet ligger oppå så ingenting vises jo...) og dro på meg trusa før de fjernet lakenet. Dette var ikke noe jeg ba om fordi jeg var sjenert, det var vanlig standard på dette sykehuset fikk jeg beskjed om.

Jeg hadde sykehusskjorte og kateter... Måtte gå til operasjonssalen selv, med morgenkåpe utenpå og tisseposen i hånden... Dette var på Ullevål for fire år siden. Kunne egentlig godt tenkt meg å slippe å vandre rundt på den måten, hadde vært bedre å ligge i en seng... ;-)

Annonse

• 2 måneder senere...

Jeg hadde på meg sykehusskjorte og var naken nedentil.

Lå under dyna i senga og ble trillet helt inntil oprasjonsbordet, så ble jeg "dyttet" over på oprasjonsbordet og fikk flere helsetepper over meg så jeg ikke skulle bli kald. Hadde disse teppene der helt til bedøvelsen var satt og skjermbrettet satt opp, så jeg følte meg aldri naken..

Da oprasjonen var over og skjermbrettet fjernet igjen hadde jeg igjen et helseteppe over meg (sånt stort et), og ble løftet over på senga og fikk dyne over meg igjen. Tenkte aldri på at jeg var avkledd i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...