Gå til innhold

sensommer/høst 2009? Henge dere på??:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vil henge seg på å prøve sensommeren/høsten 2009? Da ryker p-pillebrettet her ihvertfall;)

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Vi også :-) Gleder meg, og er veldig spent! Vi har ingen barn fra før, så dette blir kjempe spennende!

Skrevet

Har en følese av at dette blir aktuelt.

Jenta mi blir to år om ei uke og je er babysyk... Gleder meg til å følge med på denne tråden.

Skrevet

Ja, endelig kan jeg snart høre til her inne, ikke bare være en misunnelig leser :-) Jeg er veldig babysyk, det samme er samboeren min. Vi har allerede kjøpt litt babytøy. Jeg vet at noen synes det er tullete, men vi liker å gjøre det. Kan nesten ikke vente! Kjekt å følge med på andre også her. Vi tenkte vi skulle prøve juli - august :-)

Skrevet

Så artig!

Vi leker fortsatt med anken. Det er jo sååå lenge til høsten... Vet ikke når vi settet i gang prøviga for fult, men med tanke på at jeg har skolen må vi prøve å ha termin ettter juni 2010.

Gleder meg uansett.

Hvor i landet bor dere andre? Vi bor i Oslo.

Skrevet

Vi bor i Bergen

Spennende å ha følge med noen andre også gjennom denne prosessen.

Jeg kastet p-pillebrettet i september, for siden jeg har gått såpass lenge på pillen (12 år, men ikke alltid sammenhengende), så var jeg litt spent på hvordan syklusen min var. Hadde flere mnd med 28 dager mellom, men så kom jeg plutselig ned i 26 dager, deretter 28 igjen. Så får se hva jeg ender opp med neste gang. Jeg glede rmeg sinnsykt. Har fulgt med på BIM i flere år :)

Hvilken skole har du, Losje?

Skrevet

Jeg er også med;) Slutta med p-plasteret forrige uke, men skal vente med prøvinga til juli. Samboeren vil bli ferdig med utdanningen og få seg jobb først, forståelig nok. Gleder meg enormt mye, men føler det er så lenge til. Men er flere her som skal vente like lenge ser jeg, så det blir koselig å følge med på tråden.

Jeg bor i Oslo, jobber for øyeblikket, men tenker på å begynne og studere igjen etter et år med baby hjemme:) Jeg har planene klare, og håper jeg klarer å følge dem. Jeg og samboeren gleder oss ihvertfall til å begynne prøvinga (kjedelig å bruke kondom, hehe).

Skrevet

Hei, er helt ny her. Men har vært inne og tittet mange ganger i det siste. Ble så glad da jeg oppdaget denne tråden. Vi har store planer om å begynne å prøve i juli, men så har vi ikke tenkt til si det til noen kjente før det er i boks. Og jeg holder jo på å sprekke! Tror samboern min blir gal av at jeg snakker om det hele(!) tiden og ;o) Er ikke helt sikker på hvordan det her fungere med innlegg og sånn enda, men satser på at det her blir rett. Hvis ikke så får noen forklare :0)

Skrevet

Hei hei Trulle.. Vi har samme planer, skulle egentlig ikke fortelle det til noen før det var et faktum, men har ikke klart å holde meg;) Så nå slipper samboeren alt maset fordi jeg har to venninner som vet om planene. hehe, godt for han tror jeg:)

Hvor gammel er du og hvor bor du? Velkommen forresten:D

Skrevet

Er ikke så lett å holde på nei. Har fortalt det til ei venninne, men det vet ikke samboern. Han har bare merket at jeg maser mindre og syns jeg er flink ;0) Bor i Oslo og er 24 og samboern er 25, er første gang vi skal prøve. Men er helt klar, funnet ut hvilken vogn jeg vil ha og greier :0) Du vet kanskje hva jeg mener? Er så greit å kunne dele alt det her med noen i samme situasjon! Hvor bor du da og hvor gammel?

Skrevet

Jeg prøver å vente med all shoppinga til samboeren vil være med, men må si det blir mye titting på internett;) Ikke lett å holde seg unna i det hele tatt, hehe.

Vi bor i Oslo også:) Samboeren min blir veldig snart 23 og jeg blir 22, så er litt yngre enn dere. Men vi er veldig klare for en baby nå:D

Skrevet

Har bare sett på nettet jeg og. Noe må jeg jo gjøre for ikke å gå på veggen mens jeg venter! Jeg har vært klar en stund, måtte bare vente på at han skulle komme etter. Syns fortsatt det er lenge til juli når jeg ser mager som vokser og babyer som popper ut rundt meg. Men håper det går fort!

Studerer eller jobber du/dere da? Blir gøy å følge med på andre som prøver samtidig. :0)

Skrevet

Endelig skjer det litt her igjen:) Noen ganger er det så stille her. Helt enig i at det er lenge til juli, jeg ser bare mager og babyer og vogner overalt. Har gjort det i ca et år snart så gleder meg til å endelig kunne begynne å planlegge litt. Tok litt tid før samboeren var klar, og nå må han bare gjøre ferdig studiene før vi begynner å prøve. Jeg prøver bare å glede meg til alt jeg skal før vi begynner å prøve, skal bort i påska og så er det jo nesten mai;) skal på en ferietur i begynnelsen av juli, tenker det blir slutt på kondomene da.

Samboeren min studerer som sagt, blir ferdig til sommeren, men kan hende han må ta noen ekstra fag til høsten. Derfor venter vi så vi får en vårbaby, greit å få seg en jobb og sånn først. Jeg har en utdanning innen søm, men jobber for tiden i barnehage. Tenker på å gå førskolelærer etterhvert, men orker ikke tanken på å studere på ei stund. Hva med deg?

Skrevet

Blir med her jeg=)

Er 23 år,samboer 26. Sammen har vi ei datter på 3,5 år, og vi er VELDIG klare for en til=)

Kan nesten ikke vente på å få satt igang...he he...

Jeg har også tenkt på førskolelærer studiet! Har sååå lyst til være igjen i barnehagen hver gang jeg leverer dattera vår...he he...Tenk for en gøyal jobb=)

Skrevet

Veldig morsomt å jobbe i barnehage, selvfølgelig er det slitsomt, men det er verdt det :D Jeg trives utrolig godt, men kunne tenkt meg å hatt mer med det pedagogiske arbeidet å gjøre. Vil derfor gå førskolelærer og ikke bare være assistent. Det gir så mye å jobbe med mennesker, og spesielt barn. Jeg liker det veldig veldig godt:) og en veldig aktiv jobb for å si det mildt;)

Hvor bor dere da?

Skrevet

Jeg er alene hjemme og i kveld og kjeder meg veldig.. Derfor er jeg inne her å skriver som en gal.. I tillegg til facebook og tv'en, hehe.

Skrevet

He, he, kjenner til den. Er rart hvor vant man blir med å ha noen hjemme hele tiden:0) Jeg studerer sosionom på HiO, men samboern min er i full jobb. Har igjen to år av studiet, men har funnet ut at jeg har rett på mye som student. Orker ikke vente til jeg er ferdig på skolen! Så koselig med barnehage, det har jeg jobbet litt i og.

Skrevet

Oi, der kom jeg borti lagre knappen:0) Ikke så dreven her enda! Så gøy at vi blir flere her inne. Regner med det blir fler når sommern nærmer seg. Tenker du å begynne på skolen når babyen begynner i barnehage? Forresten, noen som vet om man bør kutte piller en stund og bruke kondom før vi prøver?

Skrevet

Man har rett på mye som student ja;) vurderte å fortsette å studere, men fant ut at jeg likesågodt kunne jobbe. Var veldig lei nå før jul.. Så etter å ha vært hjemme med babyen et år begynner jeg nok å studere. Vil ikke vente lenger på å få baby nå, tror alle som lengter skjønner hvordan det er;)

Skrevet

Å så kjekt!!!!!!!!!!!!!!! Gler vi oss damer?? Første mann her og:) hvor er dere ifra da?:)

Skrevet

Hallo igjen!

Beklager sent svar, men pc`en er ikke i orden, så må bort å låne!Da tar det kanskje noen dager før jeg får svart, men jeg henger fortsatt med=)

Er fra Gjøvik(ca.12 mil nord for Oslo)...

Åhhhh, gleder meg så til nestemann....vanskelig å vente...he he...Morsomt å følge med på hvordan det går med alle her inne!Ser ut til at det er noen av oss=) Spennende!!!

Skrevet

Hmm, fler som blir ekstra babysyk nå som våren har kommet? Må si det er leeenge til juli nå ja! Forresten, mange er det som prøver for første gang her inne? :0)

Skrevet

Thea2005<-- jeg kommer egentlig fra Eina, bare 20 min fra Gjøvik på den nye riksveien;) hehe.. Har bodd noen år på Lillehammer også, men nå bor jeg i Oslo.

Trulle<-- Dette er førstemann for vår del:D Gleder meg og føler meg så klar som det går ann å bli.. Så aller helst ville jeg begynt å prøve nå:s

Skrevet

Eina er ikke langt fra Gjøvik nei...Verden er ikke stor=)

Har vært inne på nettet nå og sett på barnevogner og barneseter!Får helt dilla!Det er jo så mye fint da. Har solgt alt utstyret vi hadde til førstemann, så må ha nytt!Men det er jo alt for tidlig å begynne å kjøpe noe som helst, men artig å bare titte litt og=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...