Gå til innhold

Kiropraktor...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer paa om noen har vaert hos kiropraktor med sin lille? Jeg har faatt time i morgen, da jeg mistenker at han har vondt i nakken. Men jeg kjenner at jeg er litt smaaskeptisk. Hva gjoer de egentlig? Bryter de paa han, den lille kroppen? eller? Noen som har noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var veldig skeptisk da mini hadde kolikk, men hva gjør man ikke i desperate tider? Jeg hadde bestemt meg for at han ikke fikk "knekke" på junior, men ble veldig positivt overrasket. Han masserte noen punkter på ryggen som skulle hjelpe mot kolikken. Nå hjalp ikke kiropraktor noe på kolikken her i huset, men fikk inntrykk av at det var hyggelige og proffe folk. Så jeg tror ikke du har noe å grue deg for. Lykke til!

Skrevet

Jeg har vært hos kiropraktor med alle 3 barna mine. De to første ble bare massert på punkter på rygg og nakke mens hun siste fikk litt kraftigere behandling. Hun hadde låsninger i skulder og hofter så der knakk han flere ganger. Merket bedring med de 2 eldste på magen. Hun minste hadde ikke magevondt men var vanskelig å amme og legge til brystet. Det hjalp slik at jeg kunne amme i flere stillinger men hun er fremdeles litt vanskelig å amme, bare ikke til hvert måltid.

Skrevet

Hei, jeg har gått med Mini til Kiropraktor og er ikke skeptisk. Her var det ikke noe knekking i det hele tatt, kun trykking og massering...

Skrevet

jeg anbefaler manuellterapeut! (fysioterapeut med videreutdanning, dvs master/spesialisering) vi var der med mini som hadde hatt ammestreik i over 2 mnd. han var stiv i nakken. et par dager etter behandlingen var ammestreiken så og si borte!

Skrevet

Jeg kan virkelig anbefale kiropraktor. Gutten vår var veldig urolig, og etter seks uker bestilte vi time hos kiropraktor. Det viste seg at det var en låsning mellom skulderbladene og i den ene hofta. Han ble trykket litt på, og vi fikk en ny gutt :) Tre ganger var vi til behandling med han, så var alt borte.

Skrevet

tusen takk for svar! Da blir det garantert tur til kiropraktor i morgen, blir spennende å se om det hjelper noe på uroen hans! Er nå i alle fall verdt forsøket! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...