Gå til innhold

Lenge å vente...:)

Anbefalte innlegg

Hei,

er førstegangsgravid og veldig spent og veldig glad, og vet jo ikke hvordan alt skal være og føles- selvfølgelig er det ikke noen fasit,heller:)

Skjønte nesten fra dag 1 at jeg var gravid. Var til kontroll allerede i uke 5, ville sørge for å få tatt noen viktige tester så tidlig som mulig. Alt gikk jo veldig bra, men konsekvensen er at nå blir det så kjempelenge å vente...- ny legetime først 16.mars og time hos jordmor 21 april...

Så her svever jeg rundt og prøver å merke livet inni så godt jeg kan, tar noen rolige stunder på sofaen og "godprater" med magen... men det er rart at det er så lenge vi skal få høre eller se noe til nurket, og få bekreftet at alt er bra og som det skal inni magen:)

Er kjempeheldig som har vært minimalt kvalm,bare veldig trøtt innimellom.

Andre som har det litt på samme måten?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139692539-lenge-%C3%A5-vente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hvordan du har d:) Men plutselig er dagen der da du skal føde. Da føles d som d var igår du ble gravid. Jeg tenker å slik at d er lenge til oktober. Enda dette er mitt 4 barn.Jeg går nå rundt å er kjempekvalm og kaster opp. 1.trimester er verst å komme igjennom. Kos deg med din voksende mage du åsså:) Og lykke til

heihei oktobernurk!

gratulerer så mye til deg :)

jeg er også førstegangsgravid. jeg syns også at det er lenge å vente, men bare vi kommer over 1. del, å alt er litt tryggerer tror jeg det går fort(kanskje altfor fort!). det er jo etter 12.uke magen virkelig begynner å vokse! :D

venter å venter på min 1.legetime om dagen jeg da.. 16. mars. da blir det spennende å få konstantert at jeg er gravid fra lege. :) kanskje det virkelig går opp for meg da. :)

lykke til med ventinga hvertfall!

hadde vært kosli å holde kontakt mens vi venter! :)

Hei!

Ja, helt enig... jeg går å bekymrer meg for om alt er bra inni der og kunne ønske magen begynte å vokse og at jeg kunne fått høre fra jordmor at alt er som det skal. Jeg tenker på det hele tiden, og er livredd for å gjøre noe feil. Men vi får bare holde ut noen uker til, jeg har hørt det går treigt i begynnelsen.. men når ting først begynner å skje, så går det himla fort!!:)

Hei:), gratulerer selv!

Ja, det er sant, at det kommer nok til å gå fort nok etterhvert, det her, er på mange måter glad det er lenge til oktober.

Går det bra med ventinga, da? Frisk og rask? :)

Noe av det jeg fikk konstatert på 1. legetimen var veldig lav blodprosent, noe som forklarer intens frysing de siste ukene. Så nå spiser jeg masse brunost og leverpostei- og jerntilskudd- og er veldig glad for at jeg er så lite kvalm og fint får i meg mat:)

Jeg er ikke sånn hver-dag-bruker her,men noen dager i uka, ihvertfall-

vil gjerne holde kontakt!!

Skal ut og jogge meg en tur, vi holder på å snø ned her, så det blir vel mildt sagt en frisk tur..

Ha en fin dag:)

oktobernurk

heihei :)

ventinga går det bra med,men det er lissom den første legetimen da.. der alt virkelig skal bli konstantert :)

ellers kan jeg vel si jeg er frisk og rask! merker selvfølgelig at jeg er gravid på flere måter; fryser(har å lav blodbrosent), blir fortere trett, småkvalm,litt svimmel innimellom.. men det plager meg ikke, det er jo for no godt at man blir litt slik :)

flink du er som skal holde deg litt i aktivitet da.. :) får meg en tur med vovven om dagen,men ellers har jeg en jobb der jeg er mye i farta.. :) men skulle vel helst sett at jeg var enda mer aktiv,men det er jeg nok for lat til, huff ! :P

ajebaje :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...