Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han blir 8 mnd snart. Kommer seg opp på alle fire men detter raskt ned igjen. Har ikke fått tenner. Sier bare mamma.

Første hadde fått mange tenner på dette tidspunktet og krøp og reiste seg som bare det og kunne i tillegg si grøt, pappa, hei og vinke hadde på dette tidspunktet.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst, er det noen som prater ved 8 mnder?? Synes det høres utrolig ut! Min er strax 8 mnd og laver bare lyder...

Skrevet

Føler "alle" kryper og er liksom: min GIKK da han var 7 mnd....og har tusen tenner...........

er denne moren i det overtrøtte deppa hjørnet i dag igjen kanskje.... Eller føler andre det slik?

Hvordan er det med deres? Han klarer ikke sitte selv en gang....

Skrevet

Første mi sa de ordene. Føler småtten her er treg. Kanskje første bare var en kjappis? Men seriøst, føler alle forteller om de superkjappe barna sine. De som kryper får og står ved 7 mnd og har en million tenner og kan "alt".

Skrevet

Mødere er ofte litt flinke til å skryte litt ekstra veit du... :-) Å si mamma bevist når han er 8mnd synes jeg høres bra ut!

Jenta jeg passa i usa lå som en passiv liten klump hun til hun var 8 mnd. Snudde seg ikke til magen(HATET å ligge på magen), ikke antydning til å løfte rompa, -ingenting! På en uke plutselig snudde hun seg, krabbet og reiste seg opp etter ting!

Skrevet

Satser på at småtten tar av om ikke så lenge da:)

Skrevet

Min gutt er 9,5 mnd nå. Han begynte først å rulle da han var 8 mnd han. Da var de andre i barselgruppa oppe og gikk rundt bord og vegger allerede. Hehe. Men alt er normalt, noen er trege noen er raske. Nå skjønner han åssen han kan åle seg litt fremover, men det var først i helgen. Føler ikke han er unormal, tar bare livet med ro;) Gleder meg til å se han farte rundt, men på den annen side så er det jo deilig å vite hvor jeg har han hele tiden også, kan faktisk sette meg ned i sofaen;)

Han fikk også sin første tann for 2-3 uker siden, og har foreløpig kun den ene bittelille tannen. Han kan noen småting som å vinke, klappe, spille på slurva og sånn da.

Alle er forskjellige :)

Skrevet

Jeg tror han er helt normal. Jenta mi er 9 mnd og har ikke begynt å åle seg fremover en gang og hun står ikke på alle fire. Så hun er nok litt treg. Hun har fått to tenner da. Prøver å ikke bekymre meg for det. Jeg var selv treg som baby og jeg fikk ikke min første tann før jeg var 10 mnd.

Tror det bare er at det er de som har barn som er tidlig ute som skriver av det, derfor virker det som om alle kan det og det....

Skrevet

jeg vet........ Skulle ønske jeg ikke var nærtagende, sammelignet eller lot meg påvirke av alle mødre med de kjappe barna som gir velmenende råd om hvordan vi skal øve opp den "stakkars" trege gutten min.......... sukk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...