2gutter:) Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Hvilke erfaringer har dere som begynte med grøt når de var ca 4 mnd, sov babyene deres bedre/lengre på morran?
Zupermam Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 nix, ingen endring hos oss. med nybabyen akter jeg amme så lenge jeg kan og han blir mett:), så venter vi heller med det grøtstyret med alt det sølet det fører med seg:)
Zitro Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 På eldste mann ja, da synes jeg det hadde en klar sammenheng med fast føde og lenger søvn. På minsta, som nettopp ble 1 år, hadde det ingen sammenheng i det hele tatt. Hun er fortsatt masse våken om natta...
¤Harefrøken¤ Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 Min sovner mye lettere nå etter at vi begynte med grøt til kvelds. Han sover kanskje ikke så veldig mye lengre om natta før han vil ha pupp, men det er mye enklere å legge han for natten. Det var etter at vi begynte med grøt at vi fikk skikkelige rutiner på kvelden, så nå legger han seg i syv tiden Deilig å få litt kveld til kos med samboer i stedet for stressing med pupp i hytt og pine for å få mini til å sove...
Frøken Freken Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 Snuppa sov rundt før jeg begynte med grøt, og fortsatte med det - syns imidlertid hun som litt mer urolig den første uka med grøt. Kanskje magen jobbet mer, eller kanskje det var tilfeldig. Syns imidlertid at det er veldig kjekt å gi grøt, ser at hun nyter maten - og slik har det ikke vært med flaskematinga alltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå