Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jentenavn vil jeg tro:) Kjenner hvertfall flere jenter som heter det;)

Skrevet

Det er vel både et jentenavn og tørkerullnavn.

Skrevet

Leni er ett jentenavn. Jeg har litt sansen for det faktisk.

Skrevet

Jeg tenker på Leni Riefenstahl (propagandafotograf for Hitler), og det gir meg liksom ingen gode vibber. Rent bortsett fra det synes jeg navnet er for maskulint for jenter. Men det er altså et jentenavn.

Skrevet

Ja, det er kanskje litt tyske vibber over navnet,-kanskje derfor jeg ikke husket om det var jente eller guttenavn;)

Skrevet

Leni Riefenstahl var Hitlers avsindig dyktige propagandafilmskaper, et fascinerende stykke kvinnfolk og ditto fantastisk-avskyelige filmer.

Skrevet

Og der ser jeg at jeg ikke akkurat var førstemann som tenkte på LR. Men jeg vil påpeke at jeg ikke har noen negative vibber til navnet.

Skrevet

Kjenner to Leni, og begge er jenter. Tror ikke det er så uvanlig.

Skrevet

Det er jo den ene hovedpersonen i Prosessen av Kafka. Såklart, det er et jentenavn!

Skrevet

Jentenavn, så klart! Kjenner en som heter det, fint navn. Mye penere enn Lene og Lena.

Tror datteren til Heidi Klum heter det og.

Skrevet

Hun var nok en eiegod solstråle, denne Riefenstahl - just presis som de øvrige av Hitlers galeier.

Skrevet

Og er det ikke også det filmskaperen som lagde propaganda filmene til hitler het? Leni Riefenstaal. Fantastisk fine filmer, om en ser bort fra propaganda biten.

Skrevet

Nei, hun var en egosentrisk bitch av dimensjoner, tror jeg, men mitt poeng er at for meg hefter ikke akkurat det ved navnet.

Skrevet

Leni er et jentenavn og jeg har kun kjent ei som het dette. Hun var ganske vill og frekk i kjeften, så navnet gir meg ikke de beste assosisajonene.

Skrevet

Ja, en dame jeg vet om heter det :o)

Skrevet

Leni er jentenavn. En fotballspiller på damelaget til Asker som heter det.

Skrevet

Har du sett filmen "Lønsj"?

Der er det ei som heter det.

Skrevet

Ok,da er jo den saken grei-Leni er et jentenavn;)Bare hørt navnet sporadisk før..og har verken sett Lønsj eller lest Kafka...godt jeg har dere da;)

Skrevet

Synes det er et helt ok jentenavn jeg. Har en tremenning som heter det. Vet ikke helt jeg... men det gir meg litt samiske vibber, som Ailo liksom... :)

Skrevet

Har ei god venninne som heter Lani :) Kanskje samme jenta, hihi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...