Gjest Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Vi bor på byens fineste sted i en tomannsbolig på 125 km. Huset er veldig fint og har det tre (snart fire) mennesker trenger. Men så er det eneboligdrømmen som river i meg. Og tanken på en usjenert hage. Hvordan prioriterer dere?
Gjest -<<- Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Beliggenhet. Men så har ikke jeg drømt om verken enebolig eller hage noensinne, så hva vet jeg.
Gjest Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Enebolig... har prøvd enebolig i kjede og det holdt for meg. Så aldri tomannsbolig:)
Gjest Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Det var innlegget ditt som inspirerte meg:) Så linken til huset "ditt". Det var jo bare nydelig! Slik hus vil jeg også ha, men det får man ikke i sentrum i byen jeg bor i.
Joikaboll@ Skrevet 22. februar 2009 #8 Skrevet 22. februar 2009 Stor, eller stor og stor, enebolig på landet, akkurat passe usentralt. Masse hage og usjenert har vi valgt. Også et rimligere alternativ. For 1,4 mill sitter vi med et totalrestaurert hus på 230 kvm, småbruk ca 15 mål tomt. 5 min med bil til sentrum, men må ha bil for det er kun skolebussen som går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå