inny Skrevet 22. februar 2009 #1 Del Skrevet 22. februar 2009 Hei dere erfarne Trenger hjelp til valg av adopsjonsselskap. Er Verdens Barn eller Adopsjonsforum best???? Er det none av dere som har erfaring med noen av dem? Og i så tilgelle: er de positive eller negative..... Trenger generell veiledning til å velge jeg..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139690700-til-de-erfarne-hjelp-meg-med-valg-av-adopsjonsselskap/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #2 Del Skrevet 23. februar 2009 Det finnes 2 adopsjonsbyråer i Norge, de du nevnte, og Inoradopt. Tror ikke noen av de er "best", de jobber nok like bra alle tre. Forskjellen, er jo hvilke land de representerer. Se her: VerdensBarn: Kina Sør-Korea Thailand India Sør Afrika Adopsjonsforum: Bolivia Chile Colombia Etiopia Filippinene Guatemala India Kina Madagaskar Nepal Peru Russland Sri Lanka Vietnam Inoradopt: Brasil Bulgaria Kina Ungarn Det jeg anbefaler dere å gjøre, er å luke ut hvilke land dere oppfyller kravene fra. Feks til oss, ble det bare land fra Verdensbarn, og da var jo valget enkelt:-) Men uansett, hak ut hvilke dere oppfyller kravene fra, og sett dere ned etterpå å diskuter de enkelte landene etterpå. Ikke velg ut i fra de enkeltes land ventetider, dette svinger noe veldig alikevel. Velg med hjertet! Når det er gjort, har dere på en måte valgt organisasjon:-) Jeg tror det beste er å velge land først, deretter formidler. Ikke omvendt! Det er jo tross alt landet du skal ha et forhold til resten av livet, ikke formidleren.. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139690700-til-de-erfarne-hjelp-meg-med-valg-av-adopsjonsselskap/#findComment-139693827 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå