Gå til innhold

Betaler de som er med i Tid for Hjem oppussingen selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde det var sponset jeg....

Men i påmeldingsskjemaet er det et pkt for budsjett for prosjektet...

Fortsetter under...

Skrevet

trodde det var sponset jeg og... :S

Skrevet

ja, de betaler selv. Du må angi hvor mye du er villig til å bruke, og så jobber de ut fra det.

Skrevet

Gjør de? :o

Det visste jeg ikke! Så utrolig dårlig av tv2!

Skrevet

ja, det fremstilles jo ikke akkurat slik selvom intet blir sagt om dette i programmene. Er vel meningen vi skal oppfatte det som vi gjør...

Annonse

Skrevet

Hvorfor er det dårlig? Du får jo gratis arbeidskraft, og sparer nok mye tid.

Skrevet

Det har jo alltid vært sånn da, det er ikke DÅRLIG. Man får jo profesjonell hjelp til innredning for å finne de beste løsningene, i tillegg til at man får gratis arbeidskraft, og det er DYRT..

Og når man krysser av for hvor mye penger man har til budsjett, syns jeg ikke det er gale i det hele tatt.

Jeg skulle gjerne meldt meg på, men det rommet jeg ville ha fikset på, er for lite dessverre.

Skrevet

Det er da ikke dårlig?? Det er jo arbeidet som koster penger i dag! Håndverkere har jo tidenes timesbetaling!

I tillegg får man nye impulser, forhåpentligvis gode ideer og resultater, og et rom utenom det vanlige.

Skrevet

jo,med så mye rare utfall så burde man fått det gratis... hehe... ;-)

Skrevet

Jeg synes det er dårlig ja!

Man aner ikke hva man får, kanskje du får et rom du absolutt ikke liker.

Andre programmer har sponsing fra forskjellig og tvkanalen betaler.

Skrevet

De spør jo hva du liker minst ved rommet slik det er nå, og hva du ser for deg skal gjøres. De har vel rimelig god peiling på hva kunden liker ved å se på resten av huset også.

Jeg har meldt på loftstuen vår med et budskjett på 50.000,- Aner ikke hva vi evt kan få for den summen jeg...

Men om vi skal gjøre ting selv blir det på enklest mulig måte, om en 10 års tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...