Gå til innhold

Å miste ...

Bolle i ovnen [HØYGRAVID]

Anbefalte innlegg

Hadde en SA idag, og er helt knust. Blir så frustrert når det eneste jeg får høre er, jaja, det er bare å prøve igjen, er jo ikke så uvanlig at det skjer.

Skjønner ike folk at det er jævlig trist å stå midt oppi det? Heldigvis er min bedre halvdel veldig tålmodig og forståelsesfull :) Flere som har opplevd detet?

Fortsetter under...

jeg har hatt 2 SA og 1 MA og det er forferdelig,men det som har hjulpet meg er at jeg tenker at deter en grunn for at det skjer og hvordan hadde livet vært hvis det barnet hadde blitt født??? en mager trøst sikkert, men har hjulpet meg enormt psykisk, jeg har også 3 friske gutter innimellom disse SA og MA, og vi prøver igjen

masse lykke til

Ja, da. Kommentarer som "det var jo bra at kroppen støtte bort noe som ikke var liv laga" ol. "det er bra det skjedde nå og ikke senere"...

Har mistet 3 ganger på rad, men siste gangen fikk jeg litt mer forståelse... Var i uke 14. Men det er desverre så enkelt som at de som ikke har opplevd dette, klarer ikke sette seg inn i smerten og sorgen som følger med. Desverre. Det er utrolig frustrerende og vondt.

Kjempetrist å høre at du hadde en SA i dag. Godt at du har en partner som kan støtte deg. Gi deg selv tid.

Trøsteklem

Jeg føler virkelig med deg, jeg hadde selv SA nå i helgen, og det er ufattelig trist. Jeg har fått lignende "trøst" i helga av typen "bra det skjedde nå og ikke senere". Tror også det er vanskelig for andre å sette seg inn i denne sorgen, men jeg trøster meg med at alle mener det godt, selv om det høres helt feil ut i mine ører. Det er godt at vi er flere som har opplevd det samme, det er godt å prate med andre som har vært der selv og som forstår. Håper det går bra med deg :)

Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...