Hege.A Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Sønnen min har fått utslett på mage, arm og ben.. Kan minne om kraftig reaksjon på brennesle...Han er 19 mnd og har hatt dette i 4 uker nå. Det hele startet med feber for 4 uker siden, denne varte i 3 dager samtidig ble han veldig rød i kinnene og begynte å få røde prikker i annsiktet. De samme prikkene dukket opp på magen, bena (lår og rundt bleia) og på den ene armen.. Prikkene har utviklet seg til utslett og er aller værst på bena.. Annsiktet er nå bra, men resten av kroppen har bare blitt værre. Fikk en krem hos lege forrige uke, men det har bare fått utslettene til å øke i str og hissighet. Han har nå utslett snart over hele kroppen.. Noen som har vært borti noe lignende eller vet hva dette kan være?
Silje og Vaniljebollene Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Melkeeksem? Har dere hørt med legen om det kan være allergi?
Sarah70-har 2 gull Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Kan det være Den femte barnesykdom? Utslettet kan sitte lenge, og også komme tilbake. Sønnen min hadde det, begynte med rødhet i kinnene. Hvis du googler sykdomsnavnet får du mye info!
Hege.A Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2009 Jeg syns det høres mye likt ut som den femte BS, men får ikke helt legen til å høre på meg..;P Skal til legen igjen idag siden det har blitt værre igjen og idag har han fått feber på nytt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå