Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jenta vår (15 mnd) begynt å gå for fullt, men er det sånn at man likevel ikke bør bruke tøfler med hard såle? Dette gjelder uansett hvor gamle barna er? Sliter med å finne noe bra fottøy til barnehagen. Har et par Shooshoos. Veldig fornøyd med dem, men syns det blir litt dyrt å ha mange av de. Og de er jo egentlig skitne etter et par dager så må vel ha mist tre par. Har også prøvd en del sånne sokker med såler på som man kjøper på H&M, men de faller av etter 2 minutter. Og så er det hjemmestrikka da, men de er veldig glatte og kanskje litt for varme. Hva bruker dere? Er det evt greit med bare sokker? Har jo kjent at det er varmt og godt på gulvet der.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139689727-t%C3%B8fler-i-barnehagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi må ha med noe med antiskli... Mange som bruker sokker med antiskli, men vi har disse sokkene med skinnsåle. Tøfler med hard såle var ikke så lurt, for det ble så vondt for de hun trødde på tærne. Men jeg har erfart at de har ulike regler i ulike barnehager, så spør.

Farmor har strikket noen tøffler til barna her, så har hun sydd på skinnsåler under. De er kjempemyke og jeg hiver de bare i vaskemaskinen på ull av og til.

Lillerbror har tøffler med hard såle hjemme som han bruker om morgenen noen dager når vi er hjemme før det blir skikkelig varmt inne.

Storesøster er snart 4 år, hun har like tøffler, vanlige tøffler med hard såle og crocs etterligning med for inni. Hun velger selv hva hun vil ha i bhg. For tiden er det crocs etterligningene.

Det er ikke alle foreldre som er like flinke å ta av seg på bena når de leverer og henter barna, så det er noen ganger vått i garderoben. Derfor synes jeg egentlig at det er best hvis de har noe på beina.

Men det er ikke alltid de vil gå med de heller.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...