Gå til innhold

samboern min voldtok meg i natt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Ifølge den norske straffelovens § 192 blir voldtekt definert slik:

-det å skaffe seg seksuell omgang ved vold eller ved truende atferd

-det å ha seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen

-det å ved vold eller ved truende atferd få noen til å ha seksuell omgang med en annen, eller til å utføre tilsvarende handlinger med seg selv. "

(http://no.wikipedia.org/wiki/Hovedside)

I følge lovens andre ledd så ble HI voldtatt. Dette er altså ifølge norske lover.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei HI !!

Herregud, dette her tar jo helt av. Så mange sprø folk det finnes altså !!

Og da mener jeg IKKE deg HI, men mange av de som har svart på innlegget ditt. (mang

Først ville jeg nok tatt meg en grundig prat med samboeren min, for utifra hva jeg skjønner av det du skriver, synes du ikke dette er greit !(gjør du vel??) Jeg hadde personlig blitt helt kvalm om min samboer hadde gjort noe slikt mot meg. Vi har alle våre grenser, og i min verden er dette så jævlig langt fra OK !!

Vet smboerern din at du har blitt voldtatt tidligere? Isåfall er han rett og slett ond synes jeg. Det tyder jo på at mannen ikke har evne til empati.

Og ikke respekterer han deg heller !

Nei, ush !!!

Synes dette var trist lesing...Sånt skal ikke skje i et sunt og normalt forhold synes nå jeg..

Det var bare min mening om saken, lykke til videre =)

Skrevet

Du får melde han, så ser du hvor langt du kommer m det. Ler meg skakk!! Om snuten tar dette på alvor!! :)

Skrevet

Politiet har vel andre voldtektssaker som er langt alvoligere å ta seg av enn denne, men HI: prøv likevel.

Jeg skjønner den første saken din var trasig for deg. Men samboeren din skal ikke lide for at du ble voldtatt den gangen.

Nå tar du skikkelig oppgjør med han, og så lærer du av helgens episode, og slutter å drikke rundt denne fyren du er sammen med. Hvis dul vil slippe å bli misbrukt sånn av han, hvis du velger å bli hos han.

Du sier at du er glad i han. Mennesker som driter i andres følelser, som det ser ut som han gjør, siden han bare flirer av deg, når du snakker til han, skal du snakke hardere til. Her må du bare sette deg skikkelig i respekt!

Skrevet

Hva slags mann er det som har samleie med et bevisstløs menneske?

Det er bare så ufatterlig ekkelt....... æsj

Det sier en del om han som person og hvor lite respekt han har for deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...