Gå til innhold

samboern min voldtok meg i natt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle likt å høre hans version av hennes beskrivelse av "voldtekten".

Her legger hun ut om at samboeren hennes er en voldtektsmann.

Ja, jeg ville gjerne hørt hva han har å si om saken. Alt har 2 sider. Nå har vi hørt hennes side.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men kjære deg, hun kan da vel ha vært ved bevissthet DA, selv om hun ikke husker noe i DAG!

Skrevet

Kom deg på krisesenter MED EN GANG, HI!!!!!!!!!!!!!!

Den mannen burte vært pint og torturert! Iallfall bør han komme i fengsel i mange år!!!!!!!!!!! Gå åsså annmeld han i morgen den dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Volltekstforbrytere skal ikke gå fri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I morgen er det plutselig meg eller andre han voldtar!!!!!!!

Skrevet

hun skriver jo ovenfor her at hun spurte mannen sin om det i kveld, og han sa at hun ikke var til å få kontakt med

Skrevet

Kan du legge ut bilde av han. HI? Følte meg brått utrygg.

Skrevet

Og der kom den dårlige samvittigheten over å være spydig. Helt unødvendig.

Men HI, du vet vel best selv hva du føler, hva som har skjedd, og hvilken type denne samboeren din er.

Hiv han ut med hue først, dersom han er en grusom dritt! Og det mener jeg!!!!

Skrevet

Nei, hun sier han sa hun hadde gitt fra seg noen uforståelige lyder mens han holdt på. Kan ha vært godlyder også det, da!

Skrevet

Kvakkkvakkvakkvakkvaaaaaaaaaaaaaaaaaak! Kvakkvakkvakkvakkvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak! Kvakkvakkvakkvakkvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak!

Kvakkvakk. Kvakkvakk.

Skrevet

ja, for all del, det var sikkert uforståelige godlyder

Skrevet

Hvem vet. Kanskje skrek hun "JEG VIL IKKE!!!"

Tviler sterkt, du.

Skrevet

Liten grønn frosk?

Eller en gjeng gjess?

Høner du etterligner? De sier bæææææættbæææææææætt!

Skrevet

Nei, de sier køttkøttkøttkøraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Hvor pokker er dine høner fra?

Skrevet

Det er alltid voldtekt dersom noen har sex med deg uten ditt samtykke. De aller fleste voldtekter begås av venner/bekjente/samboere/ektemenn. Du må selv avgjøre om du opplever dette som en voldtekt.

Ellers må du som sier du har jobbet på et voldtektsmottak ha fått veldig dårlig opplæring hvis du mener at dette helt klart ikke er en voldtekt. Jeg lurer i så fall på hva du begrunner det i. Det holder ikke å si at dette var hennes samboer og at hun var full.

Skrevet

De er fra Afrika. African Jungle cott.

Skrevet

Ag, det forklarer saken. Mine er fra Frankrike. Qintal.

Skrevet

Sa jeg VOLDTEKTSmottak? Les en gang til. Det er mange steder man kan ta imot jenter som har blitt voldtatt. Politistasjon, sykehus, krisesenter osv. Ei jente som er voldtatt sitter ikke og spekulerer på OM hun er voldtatt eller ikke. Det skal jeg love deg.

Skrevet

Den lever ikke lengre nå, for ordens skyld. Ble påkjørt av en bil. RIP

Skrevet

Hun ble klart og tydelig fortalt at hvis hun mener at dette er voldtekt, må hun anmelde samboeren sin.

Ikke les innlegg som fanden leser bibelen.

Skrevet

Jo det skal jeg love deg at hun kan. Det er mange som ikke forstår at de har blitt voldtatt av mannen sin. For hun har jo frivillig valgt han og tidligere frivillig hatt sex med han. Så selv om han har gjort de forferdeligste ting uten hennes samtykke, kan det ikke være voldtekt. Har også jobbet mye med voldtekter, og jeg opplever gang på gang at seksuelle overgrep fra ens egen mann blir bagatalisert selv der mannen faktisk får en dom på det i etterkant.

Skrevet

"Jeg har jobbet på et sted hvor voldtektsoffer kommer inn, og hvis du, HI, mener du er voldtatt, så dra til politiet med en gang, da!"

Der har du det som ble sagt.

Skrevet

"Jeg har jobbet på et sted hvor voldtektsoffer kommer inn, og hvis du, HI, mener du er voldtatt, så dra til politiet med en gang, da!"

Der har du det som ble sagt.

Skrevet

Vi får alle som en håpe HI forlater denne samboeren sin, da.

Skrevet

Her satt det jammen en fin gjen med Krøsamajaer.

Skrevet

Hun spør "er det greit å gjør sånn?"

Og så får hun svar.

2 forskjellige svar.

Skrevet

Så utrolig slemme dere er! Snakk om å sparke noen som ligger nede! Det er nesten så man skulle ønske at dere fikk oppleve å bli krenket slik selv, men så langt vil jeg ikke gå. HI forteller jo at han tilogmed gjorde narr av henne da hun ikke klarte å gå engang, og så har han sex med henne etterpå når hun nærmest er bevisstløs.

Jeg hadde sex med en tidligere type en gang selv om jeg ikke hadde lyst, men han maste så fælt og ville bli så pissed om jeg sa nei så jeg bare lå der og lot ham gjøre det. Etterpå følte jeg meg skikkelig krenket, for det var jo tydelig at han dreit i hva jeg ville og hvordan jeg følte meg. Det var akkurat som om jeg bare var en slags ronkedukke for ham. Jeg kan tenke meg hvordan jeg hadde følt det om jeg ikke hadde vært bevisst engang. Etter den episoden så ble han mer agressiv mot meg, og da han tok hardt i meg noen uker etterpå så slo jeg opp.

I mine øyne, og definert per lov, er dette helt klart et overgrep. Jeg skjønner meg ikke på dere som sier at dere "bare ville vært glad til med et ordentlig knull i fylla". Dere kan ikke ha det spesielt godt i livene deres.

Jeg håper HI ikke tar seg alt for mye nær av idiotsvarene i denne tråden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...