Gå til innhold

samboern min voldtok meg i natt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Jeg hadde sex med en tidligere type en gang selv om jeg ikke hadde lyst, men han maste så fælt og ville bli så pissed om jeg sa nei så jeg bare lå der og lot ham gjøre det".

Javel.

Tror det er du som ikke kan ha det spesielt godt med livet ditt jeg, 00.47.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du moderer innlegget ditt ganske kraftig her da,...

Skrevet

jag var så full at jeg datt ut av bilen, datt da jeg skulle ta av meg skoene. sambo filmet meg med mobilen sin. sang og kastet ting rundt meg. og kom meg ikke opp igjen. husker ingenting etter sambo hentet meg i byen. så JA, jeg var full! og jada, jeg kan for det selv.

Du bør jo seriøst roe ned drikkinga på byen... Du kunne jo like godt ha endt opp med å bli voldtatt av helt andre enn samboern din når du overhodet ikke har kontroll på deg selv.

Selv om man burde kunne gå naken og drita på gata uten at det skjer noe, så lever vi dessverre ikke i en perfekt verden...

Skrevet

00:54-hvorfor sier du det? tror maange jenter har ligget med en type selv om dem egentlig ikke har villet. du virker jo bare slem...

Skrevet

SIkkert, men hva kaller du det da? Voldtekt?

Skrevet

Kjenner jeg blir helt pinlig berørt her jeg sitter å leser.

Hva er gjennomsnittsalderen av folk i denne tråden?

Dere håner, på det groveste, mennesker som faktisk har blitt voldtatt,

og da mener jeg voldtatt.

Ikke ei som skriver at hun ikke husker en damn dritt,

for SÅ å kalle det en voldtekt.

Du har tydeligvis blitt "voldtatt" 3 ganger?

Alikevel sitter du der, dum som et brød, ingen anmeldelser?

Vet du hvordan jenter i andre land blir seksuelt misbrukt og voldtatt?

Og her sitter du å piper over hvordan samboeren din har hatt sex m deg, og du var for full til å huske!

Jeg er eget voldtektsoffer, og da snakker jeg ikke om slikt piss som det her!

Detaljer går jeg ikke inn på, da dette har ødelagt deler av mitt liv!

Finn deg noe ordentlig å sutre for! Ikke det patetiske skrullet her.

Du vet ikke hva voldtekt er!! Tro meg!

Skrevet

I en rettssak tror jeg kanskje ikke man kommer så langt med å være sørpe full, våknet ikke når sambo bar meg fra sofaen til senga, og hadde sex med meg mens jeg laget gryntelyder...

Skrevet

HERREGUD FOLKENS! Selvfølgelig ble hun voldtatt! Hun var BEVISSTLØS!!!!!!! Trodde virkelig ikke at det fantes så mange idioter her! Kjenner jeg blir rasende her jeg sitter!!!!! Visste dere kanskje ikke at de fleste voldtekter skjer av ektemannen/kjæresten? det er ytterst skjelden at folk blir tilfeldig voldtatt på gata.

Til HI skjønner godt at du føler den voldtatt og brukt. Ingen skal fortelle deg hva du skal føle. Ikke hør på disse undertrykka damene innpå her. Det er ikke galt at du føler som du gjør, men helt normalt. det som ikke er normalt er å ha sex med en bevisstløs person om det er kjæreste eller. ikke. det er utnyttelse på det groveste! Ring f.eks. til dixie-senteret om ikke for noe annet enn å ta en prat på telefonen.

Hilsen ei som har peiling på overgrep.

Skrevet

Ja, du har tydeligvis peiling på overgrep. Ler så jeg griner!

Hadde dette vært voldtekt, hadde hun anmeldt han,

og IKKE levd videre m han!

Synes virkelig synd på de som faktisk er utsatt for voldtekt!!!!

Stakkars stakkars mennesker, men det tullet her,

spar meg!

Alt i dagens samfunn kalles voldtekt. Ikke rart det blir ulv ulv.

Ingen som lenger tror på folk, når de faktisk har vært utsatt for VOLDTEKT! Tragisk!

Skrevet

til anonym 7:52

skjønner at du ikke har lest hele tråden. for da hadde du nemlig fått med deg at jeg har blitt voldtatt av en ukjent mann da jeg var 14. uten å gå inn på mer detaljer, skal jeg love deg at jeg vet hva voldtekt er!

sitter ikke å piper over noe som helst jeg. er det om å gjøre å være voldtatt på verst mulig måte eller? finnes det kriterier? belær meg gjerne. ufrivillig sex, bevisst eller ei, er VOLDTEKT.

hi

Skrevet

Ja, ta for eksempel ei over her som skrev at hun hadde ligget med en fyr fordi han ville blitt så sur hvis hun ikke gjorde det...

Etter hennes definisjon var det ufrivillig sex. Altså voldtekt?

Piss meg i øret.

Skrevet

håper du blir overfalt av en stor negerkuk på vei hjem fra butikken i morgen anonym 22:12!

Skrevet

Og du synes det er helt greit å kalle det voldtekt hvis man har ligget med noen kun for å unngå at vedkommende ble sur? Mener du virkelig det?

Skrevet

Om det defineres som voldtekt eller ikke får andre avgjøre, men jeg lå og sa "jeg vil ikke dette" mens han hadde sex med meg. Hva kaller du det da? At jeg hadde sex av fri vilje? Det blir litt annerledes når det er kjæresten din som gjør det. Da er det ofte annen type tvang enn vold, men det er vel vanskelig å forstå for mange .

Jeg driter i om enkelte prøver å latterliggjøre meg fordi jeg mener at det HI beskriver er voldtekt. Jeg synes hun fortjener støtte og forståelse etter en sånn opplevelse. Uansett så har det i hvertfall ført til en nyttig diskusjon.

Skrevet

At du ikke husker noe er ikke ensbetydene med at du ikke var med aktivt på sex i går/natt. Du var, som du selv skriver stupe full. Idioti å kalle dette voldtekt. Eller husker du faktisk at du nektet mannen din sex?

Håpløse kvinnfolk, man drikker seg ikke fra sans og samling og hvertfall ikke på en søndag.

Skrevet

Så fordi at hun var bevisstløs og derfor ute av stand til å si nel eller forsvare seg så synes du det bør regnes som samtykke til sex?

Har du noen døtre, 23:49?

Skrevet

Hallo!! Samboeren sa at han gjorde dette for å straffe henne siden han hadde sett et bilde av henne og en annen fyr på mob hennes!

Det betyr at han gjorde det med fullt overlegg, bare for å straffe henne.

Det vil jeg kalle en voldtekt, selv om det er i gråsonen, mye utifra hvordan HI har angrepet saken i ettertid.

Skrevet

Da er det jammen STOOOOOOOOOOOOOOOORE gråsoner innen sjangeren "voldtekt".

Skal ikke komme så veldig innpå det her. Men jeg kjenner ei som ble voldtatt. Hun var på vei hjem til barna sine en kveld etter jobben, og ble overfalt av en mann med kniv. Hun ble dratt inn i noe buskas, og med kniven mot strupen dro han klærne av henne. Vettskremt som hun var, fikk han kjørt henne kraftig.

Når han var ferdig med henne, stakk han kniven i henne så mange ganger som han bare kunne, før han stakk av. Der ble hun liggende i en blodpøl, før hun ble funnet av en forbipassende.

Det er et under at hun ble funnet, og et under at hun overlevde.

Tykktarmen hadde sprukket, magesekken likeså. Hun hadde i tillegg mistet enorme mengder med blod.

I dag må hun gå på smertestillende hver eneste dag. Hun har utlagt tarm. Må opereres til stadighet et par ganger i året, fordi tarmene slår slynger på seg.

Arrene etter knivstikkingen er over hele kroppen. Psykisk er hun ok. Hun sa til meg at denne mannen ikke skal få gleden av å drepe henne helt.

Men det tok mange år!

Voldtekten ødela hennes sexliv. Hun har ikke klart å se på en annen mann på den måten før for et par år siden. Voldtekten skjedde for mer enn 20 år siden.

Snakk med henne, HI, om det du opplevde var voldtekt. Jeg tror hun hadde ristet på hodet, og med et trist, oppgitt smil sagt at du vet bedre enn å kalle det en direkte voldtekt.

Sex uten samtykke, ja. Men direkte voldtekt? Neppe.

Skrevet

Så man må nesten dø for at det skal kunne kalles voldtekt? Er du dum i hodet?

Så om du f.eks. syntes det var vondt å føde så skal du tenke på de som revnet til forbi endetarmen og bare holde kjeft om smertene du kjente, for de er liksom ikke reelle i sammenlikning?

Forøvrig kan jeg nevne at HI i tillegg til å bli voldtatt av samboeren sin også tidligere har blitt voldtatt av en overfallsmann slik hun i beretningen din ble. Hun skrev om det lenger opp i denne tråden. Så vet du det.

"Snakk med henne, HI, om det du opplevde var voldtekt. Jeg tror hun hadde ristet på hodet, og med et trist, oppgitt smil sagt at du vet bedre enn å kalle det en direkte voldtekt."

Du burde faen meg skamme deg dypt inn i sjela. Ikke bare mangler du grunnleggende forståelse og empati, men du er dum som et frossent kneippbrød i tillegg.

Skrevet

Jeg var litt vel krass i innlegget jeg skrev. Sorry.

03:31

Skrevet

Bare det at han selv sier at han gjorde dette for å straffe deg burde være en tankevekker. Og sammen med alt det andre (at han filmet deg, lo av deg, kastet ting og i tillegg forgriper seg på en bevisstløs person), gjør dette til en stygg sak. Hadde ikke følt meg komfortabel med en slik samboer nei.

Lykke til HI, og det ser ut som de fleste seriøse svarene her støtter deg.

Skrevet

Nei, man må ikke "nesten dø" for at det skal kalles voldtekt. Men det er stor forskjell, og du må da ærlig innrømme at det er mer dramatisk å bli voldtatt av en fremmed mann på vei hjem i skogen, enn å oppdage at "jøss, her renner det sæd fra musa mi gitt, etter en fuktig aften, så samboeren min må ha tatt seg til rette i natt!!!!!".

Det er også stor forskjell på "samboervoldtekten" HI beskriver, og det å bli voldtatt av faren sin, som en nær venn av meg ble, hele barndommen.

Skjønner du forskjellen? Jeg føler meg ikke dum som et brød, nei. Jeg vet hva en voldtekt er. Og har opplevd voldtekt i nær familie. Har sett hva det gjør med ett menneske. Så ikke kom med den belærende og nedlatende tonen der.

Det blir for dumt.

Denne tråden interesserte meg. Jeg ser at noen mener at HI virkelig er voldtatt, og jeg mener fremdeles, som jeg har skrevet i andre innlegg, at hvis det er sånn hun føler det, da må hun anmelde. Ut av forholdet må hun også komme seg fort som svint, siden dette er iflg dama andre gangen han har tatt seg så svinaktig til rette med henne.

Voldtektsmenn bor man ikke sammen med!!!

Nok sagt.

Skrevet

Ufattelig trist at jenter "snakker" sånn til hverandre da.....

Uansett HI; for din egen skyld; ikke drikk sånn, og ikke finn deg i å bli behandlet dårlig.... Lykke til!

Skrevet

DETTE ER IKKE VOLDTEKT. Ved voldtekt bruker man vold for å trenge seg på. Men det kalles SEKSUELT MISBRUK.

Been there done that, så det var det dommerene sa. Ingen voldtekt uten vold. Bare seksuelt misbruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...