Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #51 Skrevet 22. februar 2009 ja jeg beklager på det sterkeste valget av ordbruk. herregud, slutt å heng dere opp i det da. jeg vil nå gjerne kalle det voldtekt når det ikke var frivillig, og jeg ikke visste hva han gjorde. selv om det er mannen min, og jeg er glad i han. jeg bare lurte på hva andre mener om saken.. hi
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #52 Skrevet 22. februar 2009 kan du ikke å lese? jeg har blitt voldtatt av en fremmed mann en gang tidligere, for 9 år siden. og samboern min har hatt sex med meg mens jeg sov en gang tidligere. hi og JA, selvfølgelig skjønner jeg at jeg drakk alt for mye, men det er urelevant.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #53 Skrevet 22. februar 2009 Se der, ja. Han har hatt SEX med deg mens du sov. Det er noe helt annet enn å voldta deg. Tror du må snakke med han, og forklare han hva du synes. Og hører han ikke på deg, må du rett og slett dra fra han.
Gjest Skrevet 22. februar 2009 #54 Skrevet 22. februar 2009 Om HI hadde drukket for mye er ikke relevant her. Man har seg rett og slett ikke med noen som er så full. HI Du har ingen du må stå til rette for her inne. Og til amøben over her så er 1+1+1 = 3 Om ikke flere har forvoldt seg mot HI da. Forskning viser at voldtektsofre / incestofre er mer utsatt for å bli utsatt for overgrep, enn andre. Så det kommer ikke som noe stort sjokk på meg.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #55 Skrevet 22. februar 2009 Hvis det er slik at du føler deg voldtatt, så får du forlate ham, da. Ingen vil vel være sammen med en voldtektsmann? Problem solved.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #56 Skrevet 22. februar 2009 men først må han anmeldes, betale henne 110 tusen kroner for tort og svie, og gå i FENGSEL!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #57 Skrevet 22. februar 2009 HønePøne & HegePege: Vi vet ikke hvor full hun egentlig var. Bare samboeren hennes kan svare på dette. Skulle faktisk ha likt å høre hans fulle version av saken.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #58 Skrevet 22. februar 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD SÅ DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEILIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FÅ HAM I FENGSEL FORT SOM FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #60 Skrevet 22. februar 2009 "hi, er du enig i at du drakk for mye?" Slutt nå å legge skylda på henne da, blir det samme som å si at jenter som kler seg utfordrende "ber om det". Det er ikke fritt fram uansett! Fy, for et (kvinne)syn dere har! Jeg og min mann har det veldig fint sammen vi, men det hadde ikke vært greit at han lå med meg når jeg ikke var bevisst. For noen er det kanskje ok (selvom jeg ikke helt skjønner at noen tenner på det, som de selv sier, for hvordan kan man tenne på noe man ikke er bevisst at skjer?), men tror folk stort sett ser hvor grensen går når de lever sammen og kjenner hverandre. Hvis hi ikke synes det var ok, var det ikke ok.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #62 Skrevet 22. februar 2009 Men om mannfolkene drikker seg dritafulle og voldtar, og etterpå sier de ikke husker en skit, da skal de likevel dømmes! Noen som ser en sammenheng her?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #63 Skrevet 22. februar 2009 "Slutt å heng dere opp i ordbruk?" ????!!!! Hva i all verden skal det bety? Vil du virkelig vite hva jeg mener om saken? Virkelig?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #66 Skrevet 22. februar 2009 jag var så full at jeg datt ut av bilen, datt da jeg skulle ta av meg skoene. sambo filmet meg med mobilen sin. sang og kastet ting rundt meg. og kom meg ikke opp igjen. husker ingenting etter sambo hentet meg i byen. så JA, jeg var full! og jada, jeg kan for det selv. jeg sa til han isted at han ikke var så snill med meg i natt. da svarte han med å si at jeg hadde fortjent det. han gjorde det for å straffe meg fordi han så et bilde av meg og en fyr på kameraet mitt, sa han. og nei, jeg kommer ikke til å anmelde han eller gå fra han. så da er det vel egentlig min egen feil da. hi
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #67 Skrevet 22. februar 2009 Nei, dette er ikke voldtekt. Får faen meg være måte på hva man skal definere som voldtekt også.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #68 Skrevet 22. februar 2009 Glad i han? Hvordan i helvete kan du være glad i noen som voldtar deg??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #69 Skrevet 22. februar 2009 hvorfor er det bare samboeren som kan svare på dette? Var hun for full til å svare på det selv? Tror du fullhet har et standardmål? Eller tror du samboeren trakk fram et alkometer?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #70 Skrevet 22. februar 2009 jag var så full at jeg datt ut av bilen, datt da jeg skulle ta av meg skoene. sambo filmet meg med mobilen sin. sang og kastet ting rundt meg. og kom meg ikke opp igjen. husker ingenting etter sambo hentet meg i byen. så JA, jeg var full! og jada, jeg kan for det selv. jeg sa til han isted at han ikke var så snill med meg i natt. da svarte han med å si at jeg hadde fortjent det. han gjorde det for å straffe meg fordi han så et bilde av meg og en fyr på kameraet mitt, sa han. og nei, jeg kommer ikke til å anmelde han eller gå fra han. så da er det vel egentlig min egen feil da. hi
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #71 Skrevet 22. februar 2009 anonym 23:12, jeg har lest mange, maaaaaaange innlegg her inne om damer som tenner på å la seg bli "tatt" av mennene sine! Så det er noen som liker den type sex. Hva skal mannfolkene tenke, da? Sender jo litt miksa signaler, vi kvinnfolkene, når noen vil ditt, andre vil datt, og kanskje er hun litt vill av seg når hun ikke er dritings og bevisstløs!?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #72 Skrevet 22. februar 2009 Nå er du bare patetisk, HI. Og jeg tror du vet det veldig godt.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #73 Skrevet 22. februar 2009 Hadde han hatt en banan stappet opp i rævholet og en fersken i munnen, DA hadde jeg blitt bekymret...
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #74 Skrevet 22. februar 2009 Straffet han deg med å "voldta" deg?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #75 Skrevet 22. februar 2009 Da synes jeg jammen ikke du gir menn mye kreditt, 2320, for de kan da vel se forskjell på en dame som er våken og en dame som ikke er det. Et premiss for å tenne på noesomhelst er vel å kunne merke at en blir tent, mao være ved bevissthet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå