Gå til innhold

samboern min voldtok meg i natt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja da er det jo en annen sak... anonym 20:46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gud hjelpe meg for noen idioter som sitter inne på dette forumet (ikke hovedinnlegger i dette tilfellet). Håne folk som er blitt voldtatt? Så voldtekt er bare at man har blitt trukket inn i skauen og tatt med makt da eller? Det er faktisk flere som har blitt dømt fordi man har hatt sex med en som har vært så pære full at man ikke har hatt mulighet til å yte motstand! Dersom du var så full som du beskriver så har jo sexen heller ikke vært frivillig eller?

Jeg er enig i at du burde prate med samboeren din om dette og finne ut om dette er greit. Jeg ville personlig blitt forbanna over at samboern min faktisk har funnet det for godt å ha seg med meg uten at jeg har vært klar over det.

Skrevet

Ja, tenk så forferdelig det er a dere. Og ha hatt et samleie m samboeren sin når man var kanakas drita. Gud a mei.

Ikke bra ass. Skumle skumle saker. Ler

Skrevet

Hun høres jo veldig nedfor og traumatisert ut!!!!!!

Jeg har jobbet på et sted hvor voldtektsoffer kommer inn, og hvis du, HI, mener du er voldtatt, så dra til politiet med en gang, da!

Blir provosert her jeg sitter over dere som mener dette her virkelig er voldtekt!

Skrevet

Anonym 20:56 det er jo en prinsippsak!! ville du følt deg helt normal hvis du hadde sex med samboeren din mens han lå sørpings på sofaen og sov?? helt sikkert ikke og det er fordi det ikke er NORMALT og skal ikke forekomme hvis ikke det er enighet om at det er greit! det er et overgrep!! Voldtekt er ikke bare å bli overfalt i en mørk park i hovedstaden, slått havveis til døde og havnet på sykehus!! dette kalles overfallsvoldekt og er ikke tilfelle her. men det er fortsatt en voldekt slik den er definert i NORGES LOVER! og det har lite å si om det er samboeren, en venn eller fremmed spør du meg!

Skrevet

Ja, hi har sikkert traumer nå. Stakkars unge...

Skrevet

Ja, HI: Hva føler du selv? Er samboeren din en voldteksforbryter?

Skrevet

Jeg synes det er VELDIG rart at noen kan bli voldtatt uten å våkne...

Skrevet

HI, jeg tror du kan stille deg et veldig viktig spørsmål:

Hvis du hadde vært edru, og han ville hatt sex med deg på det samme tidspunktet. Hadde du da sagt ja?

Tenk grundig over dette spørsmålet.

Vær ærlig med deg selv.

Og se på samboeren din, før du dømmer han som voldtektsforbryter.

For det er nettopp det du nå har gjort.

Skrevet

Hvis du var så stupe full, kunne du vell godt ha glemt om dere hadde sex sammen.

Syntes ikke det hørtes ut som noen voldtekt iallefall..

Skrevet

"Hvis du hadde vært edru, og han ville hatt sex med deg på det samme tidspunktet. Hadde du da sagt ja?"- dette forsto jeg ikke helt logikken i.

Det er vel få som er bevisstløse/sover som synes det er ok å bli hatt sex med? Det har noe med å ha kontroll over hva som skjer og sex er jo noe som skal samtykkes om.

Hvis Hi mener og føler at det har blitt begått et overgrep mot henne, hvordan i all verden kan enkelte av dere si at det ikke er sant? Det er jo hennes føleser og ingen kan jo si at følelsene hennes er feil.

Skrevet

Her må du selv og bare du tenke gjennom om du synes det er greit at han har sex med deg når du er bevisstløs, eller om du føler det som et overtramp..

Om du føler at det er et overtramp så må du ta en alvorlig prat med samboeren din. Få ham til å forstå hvordan du føler det, og fortell ham at det overhodet ikke er greit for deg at han tar seg sånn tilrette!

Siden du skriver inn her og spør kan det virke som om du ikke synes det er greit, eller at du lurer på om sånt er normalt..

Det jeg kan legge til er hvordan jeg ville oppfattet det.. Hadde det vært meg hadde jeg ikke tenkt over det en gang siden vi har et sub/dominant forhold (kun seksuelt da. ellers er vi likestilte) der han har fått lov av meg på forhånd til å ta seg tilrette.

Skrevet

Kjære vene, om mannen min gjennom 4 år hadde gitt meg et realt knull mens jeg var dritings så hadde jeg aldri sett på det som voldtekt. Har klådd på han og gjort mine ting med han jeg også når han ikke har vært helt "våken".

Lurer på hva slags forhold dere har egentlig, når du mener mannen du er glad i har voldtatt deg???

Skrevet

Logikken er jo at samboeren hennes ser sin deilige samboer der, og vil ha henne. Skjønner du? Og han bærer henne til sengs. (En mann som skjønner at dama trenger å legges til sengs)

(Der elsker han med henne, og hun har kanskje vært med litt, hvem vet?)

Poenget er at de har det kanskje perfekt sammen seksuelt når hun/begge ikke er fulle.

Skrevet

At hun bruker ordet voldtekt gir vel svar på det:-)

Skrevet

Men hun husker det jo ikke. Så ordbruken hennes er fullstendig tullete.

Ville vel heller valgt å si at jeg tror jeg og samboeren min hadde sex i går, men jeg husker ingenting fordi jeg var snydens full.

Nei, her må HI slutte å drikke så forbasket mye.

Skrevet

Hva er det for noe galt med folk her inne? Vet dere ikke at man kan voldtas av en man er i et forhold med? Det er uansett definert som voldtekt om noen har sex med noen uten samtykke! Og at noen har sex med en når en ikke er bevisst må jo være enormt krenkende! Det sier mye om mannen til HI at gjorde dette, mener jeg. Han har åpenbart ikke respekt for henne, og jeg ville nok ha prøvd å komme til bunns i hvorfor han gjorde dette om jeg var henne.

Klem til HI fra en medsøster.

Skrevet

Selvsagt kan man bli voldtatt av noen man er i et forhold til!!! Alle vet det!

Men les nå hva dama skrev en gang til, da!!

Vi har ikke voldelige tilstander her. Ingenting tilsier tvang. Han bar henne i senga, og elsket med henne. Hun var full. Hun husker ingenting. Det er samboeren, og ingen er skadet. Hva i alle dager skal vi si, da? At vi synes synd på henne?

Hun får slutte å drikke så mye at hun ikke husker noe etterpå. Dette er farlig. Neste gang kan det være noen andre som tar seg til rette. Da kan vi snakke voldtekt!

Skrevet

jeg sa ikke noe om det første gangen det skjedde, jeg ble så sjokkert. han bare lo. han var edru begge gangene.

jeg sier ikke at det er synd på meg, og at jeg har blitt traumatisert av hendelsen. jeg har faktisk blitt voldtatt en gang tidligere, av en ukjent mann da jeg var 14. så jeg vet forskjellen selv. idioter.

takk til dere som faktisk skjønner hva jeg mener.. hi

Skrevet

Hvis det er andre gangen, er du en idiot om du ikke anmelder han denne gangen.

Skrevet

Aha. Du har blitt voldtatt i tenårene. På "prdentlig". Og der ligger vel egentlig problemet ditt. Tror jeg ville fått jobbet med å få et avklart forhold til den hendelsen, slik at du kan skille klint fra hvete her.

Skrevet

HI, er du enig i at du kanskje drakk for mye?

Skrevet

Sex er noe man selv er med på.

Voldtekt er noe man selv _ikke_ er med på.

Alltså:

HI va jo ikke _med_ da samboeren hadde "sex" med henne.

Sjønner?

Ergo: Voldtekt!

Skrevet

Men HI, du sier nå plutselig at du har blitt voldtatt 1 gang tidligere, av en fremmed mann.

I sted sa du at samboeren din har voldtatt deg 1 gang før.

Hvor mange ganger har du egentlig blitt voldtatt, da?

Jeg sier ikke dette for å stille deg i et vanskelig lys. Men du må begynne å se hvor problemet egentlig ligger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...