Gå til innhold

samboern min voldtok meg i natt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var stupe full i går.. hadde sovnet i sofaen. våknet i senga uten truse i morrest. kjente godt at han hadde kommet i meg for å si det sånn. er det greit å gjøre sånn da? dette er andre gangen det skjer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver at han voldtok deg, for så å spørre om det er GREIT !?

Hallo, er det noen hjemme? Når ble voldtekt greit?

Æsj.

Skrevet

Du husker ingenting? Det er samboeren din du snakker om, jeg ville ikke kalt dette voldtekt! Hadde brydd meg sååååååå lite om samboeren min feide over meg, dog jeg var hinsides og ikke husket noe!

Hadde det vært en fremmed mann, da hadde saken sett annerledes ut!!

Skrevet

altså, det er vel voldtekt når jeg ikke er bevisst? selvfølgelig er ikke voldtekt greit, men nå er det jo mannen min gjennom 4 år da. han gjorde det ikke for å være slem.

Skrevet

du må slite veldig med deg selv hvis du ikke ser hva som er greit eller ikke i en slik situasjon. Har du en smule for lite livserfaring til å bygge deg opp på, eller du så usikker på dine grenser av natur?

Og om han voldtok deg eller ikke kan jeg ikke vite, for alt jeg vet sa du ja og mere til mens du var full som juling, men har glemt det i ettertid. Men hvis han var edru burde han kanskje ha holdt seg for god. Men igjen, du kan ha villet det mer enn gjerne der og da.....

Og selvsagt er ikke voldtekt greit!

Skrevet

du må slite veldig med deg selv hvis du ikke ser hva som er greit eller ikke i en slik situasjon. Har du en smule for lite livserfaring til å bygge deg opp på, eller du så usikker på dine grenser av natur?

Og om han voldtok deg eller ikke kan jeg ikke vite, for alt jeg vet sa du ja og mere til mens du var full som juling, men har glemt det i ettertid. Men hvis han var edru burde han kanskje ha holdt seg for god. Men igjen, du kan ha villet det mer enn gjerne der og da.....

Og selvsagt er ikke voldtekt greit!

Skrevet

Må bare spørre; Visst du ikke husker noe som helst?

Hvordan kan du si at han har voldtatt deg?

Hva om du var m selv, der og da?

Skrevet

1) Du husker ingenting

2) Hvordan kan du da vite at du ikke var med på sexen?

3) Spør samboeren din hva som skjedde

4) SNAKK MED HAN OM DET!!!!!!!

Skrevet

Vel kommer vel ann på hvilke grenser dere har satt opp, om du ikke syntes det er greit så er det ikke greit.

For noen er det greit og til og med opphissende at partneren tar seg litt til rette, når man sover...........

For andre så er det overhode ikke greit.

For meg er det overhode ikke greit og det vet partneren min.Jeg har vært veldig klar mot han på hvor mine grenser går.Defor vet han at om han gjør noe slikt er det for meg et så stort overtramp at han kan bare ta tinga sine og finne et annet sted å bo.

Du sier det har skjedd før har du sagt noe den gang?

Hvis du ikke sa noe før så tror han karnsje at du syntes det er greit.

Vær veldig klar med han om hvor dine grenser går.

Siden du kaller det voldtekt så antar jeg at du ikke finner det greit.

Snakk med han om det.

Har du derimot gitt beskjed om at du ikke liker at han gjør slikt etter sist gang så er det et mye større overtramp.

Men hvis du var så beruset , kan ikke være at du har våknet og vært med på leken da, men ikke husker det idag?

Skrevet

Nettopp mitt poeng, anonym 19:55.

Hilsen anonym 19:57

Skrevet

Husker du ikke at du kom deg fra sofaen og til senga, kan det jo være at du hadde sex uten at du husker det også?? Ville snakket med samboeren min, og hørt hvordan ting hadde skjedd!

Skrevet

Snakk med samboeren din!

Slutt å drikke!

lykke til!

Skrevet

HI, dette innlegget er dumt. Et hån mot dem som blir voldtatt faktisk.

Skrevet

19:57: Du skrev jo etter meg, så ikke så lett å få lest det når jeg skrev da:)

Skrevet

Jeg skrev ikke for å kritisere ;)

Kun for å poengtere at vi mente det samme.

Skrevet

20:03: Ok:) Ikke mye sympati hi fikk her hehe

Skrevet

Nei, ærlig talt. Snydens full. Husker ingenting, vet bare at trusa manglet, og har sæd inni seg. Ergo har hun hatt sex, men husker det ikke. Så : HJELP!! SAMBOER MÅ JO HA VOLDTATT MEG!!

Nei, null sympati.

De har hatt sex, mens hun var full, og det var sikkert han også? Kanskje ingen av dem husker noe??

Skrevet

klart jeg har snakket med han om det. spurte han rett ut. han kunne fortelle at han hadde bært meg fra sofaen og opp i senga. han tok av meg buksa og begynte med sine ting. jeg hadde visst gitt fra meg noen uforståelige lyder, men sov fremdeles. derfor vet jeg at jeg ikke var med på det, siden han sier det selv. hi

Skrevet

Voldtekt (dvs. å ha sex med noen som ikke ønsker sex med deg) er ikke greit uansett. Om det at samboeren din hadde sex med deg mens du ikke var bevist var voldtekt eller ikke, er det bare du som kan svare på.

Foreslår og i første omgang å ta en liten prat med samboeren din.

Skrevet

Ikke hør på hva anniene her sier. De fleste her inne på DIB er for alt samboere gjør. Det er HELT greit. Jeg har selv vært utsatt for overfallsvoldtekt og kjenner endel som har blitt voldtatt på fest da de var fulle. Loven er helt klar på dette området. Det er forbudt å ha sex med noen som er full/bevistløs etc........

DETTE ER IKKE GREIT.

Men du velger selv hva du gjør med det. Om andre her inne synes dette er greit, fint for dem. Men her må du finne ut av hva du synes om det for deg selv.... Hvordan føles dette for deg?

Hva sa du til han sist han gjorde dette?! Om du stilte deg negativ til det og sa fra at du ikke likte det, forverrer dette situasjonen....

Skrevet

Er ikke rart det er krig og dritt her i verden, når ALT skal overdramatiseres og lages et spetakkel ut av ingenting.

Noen ganger blir jeg flau over å være kvinnfolk.

Skrevet

Men hvis den ubeviste har tatt et valg i bevist tilstand om at "når jeg ikke er bevist er det greit at du har sex med meg"

Så er det jo ikke voldtekt.

Skrevet

At dere tør å sitte å håne folk som faktisk HAR BLITT voldtatt på denne måten!!!!!!

Skrevet

dette er ikke overdramatisering!!! IDIOT! det er ULOVLIG og en STOR krenkelse til den det gjelder, så lenge det ikke har blitt snakket om på forhånd og blitt enighet om at det er godtatt! blir skikkelig provosert av dere her inne som ikke ser alvorligheten i dette!! dere er syke! Hvis dere har en avtale med deres mann om at dette er godtatt så er det greit nok, men så lenge det ikke har blitt snakk om så er det helt FORFERDELIG!

Forbanna idioter her inne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...