Lillatante Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Hei! Vi er igang med 2. forsøk, og jeg sitter med kvitteringer for å sende til NAV. Jeg ser at jeg har vært for slumsete med å sjekke kvitteringene, for 2 av de 9 er ikke spesifisert. Hvis jeg sender med resepten, så stemmer jo nummeret der med kvitteringen, men det er kanskje ikke nok? Kan jeg få spesifisert kvittering i ettertid eller er de tusnene tapt? Hvordan er det med det vi la ut for overnatting, kan en få igjen for det og skal det med i samme brev? Håper noen kan hjelpe!:-)
Rose69 Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Ta med kvitteringen til apoteket du kjøpte medisinen.Jeg glemte å få Crinone på spes kvitt, men ikkenoe problem-de hadde all historie på meg samt på kvitt skal det være et reseptnr som de søker på.Og det var bare å skrive ut en ny.Dette var på Apotek1. Vedr.overnatting får dere dekket delvis.Se www.nav.no.Og reisekostnader er det også en egenadel.Alt har jeg lagt i samme brev. Det er fritt sykehusvalg i Norge, men det må være offentlig-jeg fikk ikke dekket reise eller opphold i Danmark. Lykke til :-)
Lillatante Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2009 Tusen takk for hjelpen Rose!!!!!!! :-) Da skal jeg ta de uspesifiserte kvitteringene med på apoteket og gå inn og sjekke ut på NAV sine sider angående reise og opphold. Lykke til med ruginga!!!
Olianna Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 Jeg hadde også glemt å få spesifisert kvittering et par ganger. La med resepten og den uspesifiserte kvitteringen slik du sa, og det gikk fint. Fikk penger for alt. Overnatting vet jeg desverre ikke noe om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå