tonjemor* Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Jenta mi er nesten 8 uker gammel og har ikke helt vært seg selv denne helgen. Vi har vært på besøk hos oldefaren hennes så vi regnet med at det kanskje var pga, reising, mange nye folk, nye lukter osv at hun har vært enormt grinete. Hun har vanligvis hatt en liten grineøkt til dagen hvor hun griner når hun presser. Men denne helgen har hun grene nonstop hvor det ikke går an å trøste henne. Hun har grene tårer og jeg vet ikke hvorfor. Men hun er blitt veldig gurglete og hoster plutselig litt og av og til brekker hun seg...men hun har spist godt og bæsjet godt. Hun har ikke feber men hun virker jo veldig utilpass og griner veldig mye. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre...er det noen som har opplevd det samme eller har noen gode råd?
helene0: jan09+jun11 Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Min snupp er 4 ukre og har vært tett i nesa lenge. Han liker ikke å sove på ryggen (rimelig slitsomt fo oss alle) og har kastet opp et par ganger (trolig pga tett nese). Han har heller ikke feber, men jeg ble rimelig frustrert så jeg ringte helsesøster. Der fikk jeg noen greie råd om å heve sengen og litt om søvn og sånn. Virket som om de ikke syntes det var noe problem at jeg ringte å lurte på småting. Om du er bekymret, eller bare lurer så synes jeg du skal ta en telefon. Om du ikke vil vente til i morgen med å snakke med helsepersonell så ringer du bare legevakten og snakker litt med de. Tror det er stor forståelse for at man ringer og er bekymret med sånne småttiser. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå