*babydrøm87* Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 hei jeg og samboer prøver å bli gravide,har påvist eggløsning denne måneden!jeg lurer på om det har klaffet og om hvilket kjønn det blir? får vi flere en ett barn nå evt, senere? håper du kan ta deg litt tid hadde satt veldig pris på dette,vi er ett par som har slitet masse med å få det til å håper noen kan bringe oss flere positive nyheter! jeg er født 09,02.87 er 22 år nå! haner født 11.05.74 er 34 år nå! klem baby87*
*Ønskergjerne* Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Hei så bra du har fått påvist eggløsning det kommer opp 2 barn på deg - kanskje ett 3 barn også - som ikke er planlagt Jeg kjenner graviditet på deg ganske snart jeg - men om det har skjedd nå - det vil jeg ikke svare på - i tilfelle det blir feil liker ikke å gi falske forhåpninger - men kroppen din er klar for graviditet kjenner jeg kjenner dere har ett sterkt forhold - du og mannen din vær åpne og prat om ting som kan dukke opp - dere overlever alt sammen da kjenner på meg også at den som snart er inni magen din er en gutt ha en kjempefin søndag
*babydrøm87* Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2009 å tusen takk for ett positivt svar,ble veldig glade nå! jeg får tilsendt graviditets tester så jeg skal strax begynne å teste! takk igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå