fostermor*stolt mamma* Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Å blogge er visst det mest populære for tiden:) og lenge holdt jeg meg unna , men da jeg begynte på medisinene så følte jeg liksom et lite behov for å skrive ned følelsene:) Enn så lenge har jeg da blogget om vår lille barnløse historie i nå to måneder og det er overraskende mange som engasjerer seg og tar del i opp og ned turer! Er det flere som blogger ?
akicha Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Jeg blogger ikke, men syns det er morsmomt å følge bloggene til venner o.l. Kan du ikke legge ut adressen til bloggen din? Hvordan har rugetida gått så langt? Jeg fikk satt inn et egg på fredag, og jeg syns bare jeg blir ømmere og ømmere i livmoren. Nå føles det sånn som etter uttak igjen. Men det er kanskje helt normalt? Som jeg sa til kjæresten min tidligere i dag, jeg kjenner ting i livmoren og jeg skulle så gjerne visst hva det betydde! For det kan jo være hva som helst, et lite egg som graver seg ned eller ømhet fra uttak eller noe helt annet jeg ikke har tenkt på..
fostermor*stolt mamma* Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2009 ja den der kjenner jeg til du... man kjenenr etter hele tiden og tenker at ting er ikke som det skal være, og så tror man det er feil og så får man beskjed om at det er sikkert helt riktig og BLÆH!!!! man vet jo aldri før test allikevel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå