Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå vært hos legen og har blitt satt på provera for noen mnd... faktisk..Legen min viste ikke hva han skulle gjøre med meg så han ringte gyn og hørte.. Hun laget en egen "kur" til meg av provera..

Jeg skal ta provera til blødningene slutter, så skal jeg være av i 15 dager så skal jeg på provera i 12 dager.. Dette skulle vist være med og regulere syklusene mine.. til 28 dager.. hva trur dere?

Skal gå på denne kuren intill videre.. har gyn time i slutten av Mai.. syntes dette var litt rart.. men ok.. jeg er villig til og prøve det jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg tror nok kanskje det kan funke,jeg! :) Har du veldig lange sykluser, siden du skal skal stabilisere de til 28 dager?

Selv, så gikk jeg lenge uten mensen, og da funket provera veldig på meg!

Jeg ønsker deg lykke til, i allefall! :)

Skrevet

ja, har veldig laaange sykluser... Men motsatt av deg.. Jeg nærmer meg dag 60 i syklusen men har ikke sluttet og blød enda... så i stede for ikke eksisterende menstrasjoner har jeg VELDIG eksisterende..

så håper det funker altså.. Litt lei nå.. + begynner og bli noe nøden.. hehe

Skrevet

Uffamei! Det hørtes innmari slitsomt ut, altså! Blør du mye? Etter min siste pergokur, så klikka syklusen min helt. Spottet i hytt og pine!

Skrevet

Det er litt opp og ned, men gjennomsnittlig som en normal menstrasjon liksom.. Selv om det jo er individuellt.. Men men, det som ikke tar livet av en gjør deg sterkere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...