Gå til innhold

Er det et must med festesmerter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hender det at man ikke kjenner noe og er gravid likevel? Kanskje dumt spørsmål men har ikke ruget før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis alle hadde fått festsmerter, hadde jo det vært greit og lett, ingen tester ol hadde vært nødvendig da ;)

Neida, ikke alle får festsmerter eller festeblødning...

Skrevet

Godt poeng, jeg var nok litt noldus der hehe:p

Takk for svar:D

Skrevet

Hei CathyS

Jeg har vært gravid 3 ganger, opplevde ikke noe festesmerter og festeblødninger på de tre gravidteten. Jeg kjente absolutt ingenting på de to første, men på den siste kjente jeg mensmurringer like før IKM.

Blir spennende å se utviklingen framover med eller uten symtomer ;-)

Skrevet

Å så godt å høre, du vet - i overkant av spennende dette! Klarer du å holde deg på lavgir? Jeg er litt sånn "rolig gjesp rolig babybabybabybaby gjesp "

Skrevet

Hei!

Med junior hadde jeg absolutt ingen symptomer, ingenting.Null!Nix.

Følte meg absolutt ikke gravid.

....hehe...rolig gjesp rolig babybabybabybaby gjesp - den var go'.For det er i hue d sitter.Blir helt tommelomsk iblant.

Skrevet

he he he ja jeg har også tenkt på baby og slappet av innimellom. Føler meg ganske rolig, men jeg vet at i 2. uka kommer til å bli ganske langsomt. Har alltid syntes 2 uka er verst... teste eller ei ;-)

Skrevet

Har vært gravid 3 ganger og ingen smerter eller stikninger noen av gangene, og ingen blødning under festing heller så nei det er ikke noe "must" det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...