LykkeligSomMamma Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Hender det at man ikke kjenner noe og er gravid likevel? Kanskje dumt spørsmål men har ikke ruget før.
lindynatt Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Hvis alle hadde fått festsmerter, hadde jo det vært greit og lett, ingen tester ol hadde vært nødvendig da Neida, ikke alle får festsmerter eller festeblødning...
LykkeligSomMamma Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2009 Godt poeng, jeg var nok litt noldus der hehe:p Takk for svar:D
satser & vesla Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Hei CathyS Jeg har vært gravid 3 ganger, opplevde ikke noe festesmerter og festeblødninger på de tre gravidteten. Jeg kjente absolutt ingenting på de to første, men på den siste kjente jeg mensmurringer like før IKM. Blir spennende å se utviklingen framover med eller uten symtomer ;-)
LykkeligSomMamma Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2009 Å så godt å høre, du vet - i overkant av spennende dette! Klarer du å holde deg på lavgir? Jeg er litt sånn "rolig gjesp rolig babybabybabybaby gjesp "
Rose69 Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 Hei! Med junior hadde jeg absolutt ingen symptomer, ingenting.Null!Nix. Følte meg absolutt ikke gravid. ....hehe...rolig gjesp rolig babybabybabybaby gjesp - den var go'.For det er i hue d sitter.Blir helt tommelomsk iblant.
satser & vesla Skrevet 22. februar 2009 #7 Skrevet 22. februar 2009 he he he ja jeg har også tenkt på baby og slappet av innimellom. Føler meg ganske rolig, men jeg vet at i 2. uka kommer til å bli ganske langsomt. Har alltid syntes 2 uka er verst... teste eller ei ;-)
Søskenhåp adopterer Skrevet 23. februar 2009 #8 Skrevet 23. februar 2009 Har vært gravid 3 ganger og ingen smerter eller stikninger noen av gangene, og ingen blødning under festing heller så nei det er ikke noe "must" det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå