Gå til innhold

Hva skal jeg inrede det siste hjørnet på stua med??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt en bardisk der. Men vi lot den stå igjen i den gamle leiligheten. Så da har vi et tomt hjørne og masse flasker og glass til overs.

Hva kan vi finne på og sette i hjørnet?

Skrevet

Jeg har ikke sansen for barstoler og barskap i en stue, så det er helt greit at dere satt den igjen:) Du kan jo sette en hylleseksjon der som også kan romme flasker og glass. Jeg hadde nok laget en lesekrok for mor med en god stol, leselampe, bokhylle og et lite bord til tekoppen min.

Skrevet

En god stol, leselampe, et lite bord til tekoppen, bokhylle?

Hjørneskap til å putte flasker og glass i.

Men - seriøst - bardisk i stua? Er det virkelig noen som har det? Trodde det var et sånt kjellerstue fra 1979 greie..., men nå er ikke jeg veldig oppdatert på interiørfronten da :-)

Skrevet

Erteposen og jeg er ganske på bølgelengde ihvertfall :-)

Skrevet

En stilig liten bar disk med to bar stoler. Var kjempe fint det og passet perfekt inn til det andre vi har på stua. :)

Men dessverre må den skrus fast i gulvet og gubben ville ikke ødelegge gulvet så da fikk den stå der den står.

Men må jo ha noe som alle flasker og glass står på. Akkuratt nå står det på kjøkkenbordet og der vil jeg ikke ha det.

Har sett litt på ikea og skeidar på nett. Men finner ikke noe jeg kan tenke meg. Ingen som kan sende meg en link til et tips?

Jeg kan jo også ta bilde av stua så blir det litt lettere.

Skrevet

He, he..troddde ditt svar var mitt, men huska ikke den kjellerstue kommentaren:) Du får innrede mitt hjem:)

Skrevet

http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail_user/551341

Der kan dere se bilder av hvordan stua er inredet. Dere ser sikkert hvilket hjørne jeg mener.

Må ha noe til og sette flasker og glass på der som går sammen med det andre i stua.

Men vær så snill og ikke se på rotet da. Måtte stresse med og få flyttet det siste igår så allt ble bare kastet inn. Jobber med ryddingen nå. =)

Skrevet

Syns ikke det så ut som det var plass til så mye der jeg. Men et skap er nok lurt ja.

Skrevet

Jo bak sofan er det jo et helt tomt hjørne.

Der skulle egentlig bar disken stå, men den skal vi jo ikke ha lenger.

Men må ha et eller annent der til flasker og glass.

Noen som kan vise meg en link til noe dem mener kan passe?

Skrevet

Ja, jeg så jo hjørnet på bildene dine. Jeg bare syns det så så overfyllt ut allerede,...

Skrevet

Njae, jo på bildene ser det litt sånn ut.

Men stua er større enn den ser ut, og hvis du tenker bort allt rotet. :)

Men hva kunne jeg ha satt i det hjørnet da? Vil selvfølgelig ikke ha noe allt for stort, men må være plass til endel glass og flasker og passe inn med allt annet her.

Synes det var så vanskelig. Finner liksom ikke noe jeg vil ha,

Skrevet

Jeg ville valgt noe som dette

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00117024

Flasker og glass ser ikke fint ut, så det bør gjemmes i et skap. Syns stua så veldig full ut fra før, så ville hatt et møbel som ikke tar så stor plass.

Og bardisk hører kun til på 70-80-tallet i en kjellerstue:-)

Skrevet

Men en så liten stue er det penest å gjemme ting inne i skap synes jeg. Kan ikke se for meg en bar i det hjørnet i det hele tat, kan ikke skjønne at det skal bli plass? Glass og flasker har man i skap.

Skrevet

Jeg ville ikke satt noe i hjørnet i det hele tatt. Jeg ville satset på en reol/skapsystem som dekker hele veggen bak sofaen. Et system som ikke bygger så mye i dybden. Da kan du fjerne de hyllegreiene som henger på hver siden av tven og i tillegg kan du fjerne de 2 glassmonterene:) Flasker og glass får du sikkert plass til der også og hele stuen din kommer til å se ryddigere ut:) I tillegg ville jeg malt veggene i en litt lysere farge så får du enda større romfølelse.

Skrevet

Jeg ville fjernet begge glasskapene og de åpne hyllene med dvd er.

Og heller hatt ett møbel lignende dette:

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S19831234

og gjemt bort alt rotet der. Og satt den dere har under tv nå der du snakket om. Kanskje heller hatt sofaen under vinduet.

Det så veldig rart og rotete ut slik dere har plassert hyllene og skapene nå.

Skrevet

Bokhyller, en god lenestol og leselampe. Jeg drømmer om et eget bibliotek en gang i fremtiden, med peis, skinnsofa og alt :-)

Skrevet

jeg ville først og fremst snudd om på hele stua.. og fått et skap/reol på den siden cheselongen er nå..som når takhøyde. da får man liksom mer romfølelse.. og ikke ha så mye som står i og rundt tv..det blir så fryktelig rotete..

det er nå min mening..=)

Skrevet

jeg ville også fjernet cd hyller og det andre og satt sofaen lengre bak. det så trangt ut nå. barskap er jo veldig stygt, så kjøp evt noe du kan skjule alt i. kanskje en god stol som kan stå sammen med sofaen, eller så ville jeg ikke fylt opp stua med enda mer ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...