Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt å høre at det så bra ut på UL i dag musa88:-) Jeg ble ruger for tredje gang i dag:) 2 av de 3 eggene vi hadde overlevde opptining og ble satt inn. Så nå er det bare å prøve å slappe av og håpe at eggene fester seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:) fint at du er ruger da.. men er d slik at dem tar opp 3 egg vær gang? glemte å spørre om d i dag jeg..

Skrevet

Spørs helt hvor mange de har fryst ned sammen. Tror ikke de pleier fryse ned mer enn 3 stk sammen. Mine tre egg ble fryst ned på ett strå som det heter pga at det ene egget ikke var like bra som de 2 andre. Hadde alle 3 vært like bra, ville de ha blitt fryst ned 2 + 1. Ihvertfall det jeg fikk beskjed om på Riksen i dag. Hvor mange egg har du på frys? De sier vel at ca 50-60 % av eggene overlever opptining.

Skrevet

jeg har 9 på frys. å er så usikker på om dem tar opp 3. eller bare 1 om gangen..

Skrevet

tror d er 1 egg på vær strå. litt usikker.

Skrevet

Tror det er sånn at de eggene som er fryst sammen på et strå blir tint opp sammen. Hvis det bare er ett egg i ett strå, tiner de kun det ene. Er det 2 eller 3 egg i ett strå, blir alle tint opp. Hvis egget/eggene ikke overlever, tiner de opp et annet strå. Ved frys får man tilbud om å sette inn 2 egg selv om de er 4 delte, dette pga at fryseforsøk gir litt dårligere resultater enn ved ferskforsøk. Hvis du ha mulighet, kan du jo evt ringe og høre hvor mange egg som er fryst ned sammen i hvert strå? Du har jo uansett mange egg på frys, så det går nok bra:) Masse lykke til!

Skrevet

så d er slik at alle får satt inn 2 egg ved frys da. ??

Skrevet

Har ikke hørt noe om at jeg kan få sett inn 2 egg jeg, men kommer kanksje av at jeg glemte å spørre å da. å at d er min første gang jeg får sett inn egg..

Skrevet

Sånn jeg har forstått det får alle tilbud om å sette inn 2 egg når det er fryseforsøk :-)

Skrevet

Jeg blir akkurat en uke 11. skal inn på søndagen:):):):)

Skrevet

Godt å høre:) Lykke til på søndagen! Vet du noe mer om hvor mange egg som er fryst ned sammen i hvert strå?

Skrevet

sto jo i papirene å vettu, bare jeg som ikke så d 9 befrukta egg i 9 ampuller sto d der vettu.. så d blir sikkert bare 1 egg på meg da. har ikke hørt om d 7h.

Skrevet

Blir spennende å se da:) Ruger blir du ihvertfall! Er startet en tråd for oss som har hatt innsett i uke 11, så hyggelig hvis du joiner oss der da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...