Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som vil slå følge???

Håper bare jeg får tia mi snart, sånn at jeg kan ringe inn..;););)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fryseførsøk* skulle d være.. hehe..

Skrevet

Hei!

Jeg skal også i gang med fryseforsøk. Venter bare på at mensen skal komme ordentlig i gang, sånn at jeg kan ringe å avtale UL. Har 3 egg på frys, så håper at ihvertfall ett av dem overlever... Skal sette inn i naturlig syklus

Skrevet

Hei, Musa88! :-)

Det kan se ut som om at vi vil slå følge denne runden også!

Jeg forventer mens om ei uke, kanskje litt før, har hatt litt kortere sykluser i det siste.

Venter du mens når som helst? I såfall blir du litt før meg ut i løypa.

Jeg skal sette inn i naturlig syklus.

Skrevet

Hei litjpia77 og lillegull07:)

jeg ventet mens 20.feb, men har enda ikke kommet. :/ skal også sette inn i naturlig syklus..

Skrevet

Hei Lie79.

ser ut til at du er først ut av oss med fryseforsøket denne gangen. må få høre hvordan d går med 3 gulleggene dine da. alle gode ting er 3 vettu:):

Skrevet

Hei alle sammen:)

Spennende at alle 3 skal sette inn i naturlig syklus! Har noen av dere prøvd det før? Er mitt første fryseforsøk og 3. innsetting. Har dere sjekket at dere har eggløsning i syklus før fryseforsøket? Jeg tror ikke jeg hadde det i forrige syklus.. håper ikke det samme skjer nå... kan man da evt ta eggløsningssprøyte? Mange spørsmål her nå ser jeg, he he;) Hadde vært moro å lykkes i naturlig syklus:)

Skrevet

Er mitt første fryseforsøk og 1 innsetting:) fikk tatt ut 40 egg i januar 09, 20 ble befrukta men bare 9 var bra nok til å legges i frys.. var overstimmulert slik at jeg måtte vente med å få sette inn.. er så spent nå.. er ikke helt sikker hvordan d fungere selv jeg:/'

Skrevet

Oi! Det var mange egg ja! Vi fikk ut kun 4 egg på første forsøket og 12 stk på andre, som resulterte i 3 fine egg på frys. Bra du har fått så mange egg på frys da:) Hører ihvertfall folk her inne sier at fryseforsøk er mye mindre belastende enn ordinære forsøk. Jeg ringte inn mens i går, og skal på første UL torsdag neste uke. Merker også jeg begynner å bli spent på hvordan dette skal gå. Er ihvertfall veldig klar for å bli gravid nå! er over et halvt år siden forrige forsøk, og det har vært bra med en pause:) Hadde vært deilig å lykkes på frys, så krysser fingrene for oss nå:)

Skrevet

Yes, endelig kom tanta her å:) så nå må jeg bare ringe inn i morgen.... Er så glad for at vi er i gang i igjen.:) håper vi får innsetting nå da..

Skrevet

Hei, Lie79 og Musa88!

Lykke til begge to! Bra at mensen endelig har kommet,så har dere noe å se frem til. Venter i spenning jeg og. Satser på at den kommer i løpet av helga!

:-)

Skrevet

Heihei, alle sammen her inne:)

Da har jeg fått time til ul 6.mars:) gleder seg:)

Skrevet

Dette blir spennende! Fått time til UL dagen etter meg du da;)

Håper du følger etter snart "litjpia77 og lillegull07"! Håper det blir innsetting på oss alle 3. Jeg er litt redd for at jeg ikke får eggløsning denne syklusen heller, hadde ihvertfall ikke EL forrige syklus da jeg bare skulle sjekke om alt var ok for sikkerhets skyld... :/

Krysser fingrene for at alt skal gå bra jeg:-)

Skrevet

uff, t har jeg ikke tenkt på jeg, håper jeg får el da.. :/:(

Skrevet

Da har jeg vært på UL i dag og alt så bra ut, kunne se at det var en eggpose der:). Siden jeg ikke hadde eggløsning forrige syklus, avtalte jeg med legen at jeg skal ta eggløsningssprøyte i morgen kveld, og så blir det forhåpentligvis innsetting på mandag. Var innstilt på at dette forsøket kunne bli avbrutt pga ikke hadde eggløsning, så nå er jeg veldig lettet og ser litt lysere på det:)

Lykke til på UL i morgen musa88:-)

Skrevet

Så spennende Lie79!! Får håpe det blir innsetting over helga, da!

Jeg fikk mesnen først på onsdag 3.3, så skal på ul onsdag 11.3, så blir nok ikke innsetting før uke etter der igjen.

Lykke til!!

Skrevet

Ja, krysser fingre og tær for at det blir innsetting nå! Godt å høre at mensen har kommet og at du kommer etter:) Jeg har akkurat tatt eggløsningssprøyta, så da håper jeg alt er i orden til mandag.

musa88 hvordan gikk det på UL i dag?

Skrevet

gikk ikke så bra, var bare 4mm der slimgreian.. så må inn igjen mandagen:) håper at den har vokst å grodd til da:) blir kanskje uka etter på meg å:)

Skrevet

Hmm.. men mye kan vel skje fram til mandag? Slimhinnetykkelsen kommer vel litt ann på hvor i syklusen man er i forhold til eggløsning vil jeg tro? Mener å ha lest at slimhinnen bør være min 7mm ved innsett.. Glemte helt å spørre om det jeg. Men regner jo med at alt er ok siden han sa at alt så bra ut! Satser på at alt ser bra ut på mandag og at du følger etter jeg:)

Hvor hører dere til forresten? Jeg er på Riksen.

Skrevet

Legen sa at den bør være min 8mm. før innsetting. jeg var på dag 9 i syklusen da jeg var på ul fredegen, men han sa at mye kunne skje da fram til mandagen. kunne komme av at jeg har lengere syklus denne gangen.. jeg hører til st.olav:)

Skrevet

Jeg er også på St. Olav

Får håpe tykkelsen er grei på mandag, Musa88. Det bør jo være din tur denne gang iallefall, siden det ble kluss på første forsøk.

God helg!

Skrevet

Hei litjpia77 og lillegull07:)

Vi får håpe d:) god helg.

Skrevet

yes, det gikk greit i dag, så nå skal jeg bare vente på el.. :)

Skrevet

Så bra da, Musa88! :-) Nå er det bare å vente none dager til på pos el.test.

Skrevet

Lie79: du hadde innsetting mandagen?hvordan gikk d:???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...