Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Møtte en fyr og hadde sex med han på fredag...liker han godt, har likt han lenge, og vi har rota før og alt var bare bra.. .helt til vi kom i senga... han hadde en sykt liten penis... Den var så liten at kondomen vi brukte datt av.. det er helt vanlige kondomer så ikke supersize liksom... Kjente jo knapt at han var inni meg... Utrolig synd, for jeg liker fyren godt... Kanskje det kan funke etterhvert? Blir man vant til en liten penis liksom? Kanskje jeg kan gjøre knipeøvelser for å stramme meg opp?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 jeg har.. heldigvis for han? var det min første så det viste jeg ikke før senere
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Off kor kjedelig !! Har hatt en med veldig liten penis. Men det var kun ett one night stand. Husker han var nesten 2 meter høy. Og den minste penisen eg har sett...ever. Syns synd på han så eg lata som ingenting. Men må sei det var en dårlig opplevelse.... Viss dine følelser er sterk nok for han tror eg nok du kan komme over dette. Tenk viss det er drømmemannen, også lar du han gå på grunn av penis.. Nei, eg hadde prøvd litt først. Trene musklaturen høres lurt ut
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Heldigvis ikke, men søstra mi ble skikkelig lurt en gang. Hun kunne ikke kjenne at han var inne i henne, han hadde en MIKROSKOPISK penis. Synes synd på menn med små peniser, de blir jo ikke akkurat populære.
duracellmamma Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 det fins tusenvis av forskjellige stillinger hvor liten penis kan komme til god nytte..kjøp kama sutra boka:P eller utforsk selv
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 Ja, hadde en som jeg hadde flørta med ei stund, og når han kom på helgebesøk endte vi jo opp i senga. Jeg ble skuffet, rett og slett. Det nærmeste jeg kan sammenligne han med, er ei grillpølse - og jeg kjente ikke stort, jeg heller.. Hadde det ikke vært for det, så kunne det kansje blitt et forhold etter hvert, men sex betyr så mye for meg at det var ikke aktuelt å fortsette sammen med ham. Størrelsen har faktisk noe å si... ihvertfall for meg. Han fikk selvfølgelig aldri vite at penisstørrelsen hans var grunnen til at det ikke ble noe mer mellom oss!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #7 Skrevet 22. februar 2009 Jeg hadde et kortvarig forhold til en med en veeeeeldig liten penis. (Var ikke derfor det var kortvarig altså Jeg tror det værste var at han var så dårlig til å bruke den... Han var usikker og overivrig i tillegg... he he.. Tror at dersom min store kjærlighet hadde hatt liten penis hadde jeg absolutt gitt kjærligheten en sjanse! Er jo mye deilig sex man kan få ut av en trygg kar med god selvtillit f.eks. - bare han finner ut hvordan han best kan tilfredsstille deg. Han kan jo bruke et par fingre i tillegg til penisen, dere kan prøve forskjellige stillinger som gjør det deilig for dere begge, dere kan kjøpe en stor og deilig dildo som han kan bruke på deg, og dere kan til og med få tak i "strap-on-dick" som ofte benyttes i jentesex. Det er jo såååå mye deilig han kan gjøre med deg (og du med han...) utenom akkurat selve samleie... Lykke til, håper du finner ut av det!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #8 Skrevet 22. februar 2009 jeg har vært sammen med en med liten tiss en stund og det var ikke noe morro. jeg mistet til og med respekten for han. han var jo ikke mann i det hele tatt
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #9 Skrevet 22. februar 2009 Så hvis vaginaen din er på størrelsen med Oslofjordtunnellen så er ikke du kvinne???
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #10 Skrevet 22. februar 2009 det får bli opp til de som møter Oslofjordtunnellvaginar og bedømme. jeg taklet ikke liten tiss. ble rett og slett fysisk kvalm
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #11 Skrevet 22. februar 2009 åssen ber du en mann ta på en strap-on? tror min hadde mistet all selvtillit for å si det sånn... nå går det heldigvis bra uten ekstrautstyr her da:)
.Ann. Skrevet 22. februar 2009 #12 Skrevet 22. februar 2009 Haha, beklager at jeg ler, det var sikkert en skuffelse for deg. Men jeg tror det er slik at du enten må bestemme deg for å ta mannen som han er, og respektere både ham og penisen hans, eller finne deg en annen å like. For dersom du bærer skuffelse inn i forholdet, tror jeg egentlig ikke det vil være særlig fruktbart i lengden. ( Stakkars ham i tilfelle, som aldri vil være bra nok i dine øyne)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #13 Skrevet 22. februar 2009 Takk for svar damer! Tror ikke jeg skal komme å spørre om han kan ha på en strap on eller ta meg med en dildo for å si det slik, er ikke det du spør om i starten av et forhold Vi hadde dessuten fylle sex, så det er jo stort sett ikke superbra, får heller prøve å se hva som skjer i edru tilstand, kanskje det ikke er så ille som jeg tror? Fikk den "grillpølse" følelsen som en annen over her svarte, men så jo aldri penisen skikkelig i et halvmørkt soverom... Vi får prøve igjen å se om det blir bedre, hvis ikke så funker det nok ikke for meg... er vant til litt større saker enn en tynn grillpølse HI
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #14 Skrevet 22. februar 2009 Mannen min har (altfor) liten tiss... Skulle ønske den var tykkere iallefall. Men han har andre kvaliteter.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #15 Skrevet 22. februar 2009 De som sier at størrelsen ikke betyr noe,er de som har liten tiss =D Hehe,nei da,skal ikke skjære alle over en kam, har flere vennindre som slett ikke bryr seg så mye om selve tissen,men mer på alt i rundt. Jeg for min del har hatt sex med 2 stk mini`er, den ene over lengre tid,å for å si det slik,det ble aldri bedre... Å vi utforska mye! Det var stort sett bare bakfra som funka for meg,å det blir jo litt kjedelig med samme stilling hele tiden,selv om det ikke er misjonær,hehe. Ville jo se han innimellom også!! Så,nei, for emg funka det ikke. Å jeg sier som en annen her oppe, sex betyr så mye for meg og mine forhold,at jeg ikke kan ha et "dårlig" sexliv uannsett hvor fantastisk mannen her. Foresten,kanskje hvis Johnny Depp har liten tiss, skulle jeg ha takla det
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #16 Skrevet 22. februar 2009 Størrelsen på tissefanten har ikke alt å si, men JA, det spiller virkelig en rolle!!! Har mann en kjempeliten tiss, så er det ikke sikkert det hjelper med knipeøvelser heller. Er jo en grense for hvor trange en kan bli. Er jo deilig å kjenne at man blir KNULLa noen ganger, kjenne at en blir fylt opp på en måte. den følelsen får en aldri med en liten en. En litewn tiss duger ikke om man er skikkelig kåt!! Xn min hadde ekstremt liten tiss, og sex ble rett og slett kjedelig, selv om han var flink med hendene /tungen.. Er gått med en årntlig kuk inni seg, INGEN kan si noe annet!! ( men ikke derfor det ble slutt altså)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #17 Skrevet 22. februar 2009 Jeg er i utgangspunktet i kategorien "bigger is better", men jeg har hatt sex med en med "grillpølse", og det var noe av den beste sexen jeg noen gang har hatt. I motsetning til menn med salami, så hadda han forstått at det er mer enn "inn og ut" som gjelder. Han hadde så absolutt evnen til å tilfredsstille meg, og det at selve samleiet ikke ble noe stort høydepunkt for meg, så spilte det liten rolle etter alt det foregående ;-) Liten tiss trenger så absolutt ikke å bety dårlig sex, og hvis det er følelsen av å bli "fyllt opp" du savner, så er ikke fisting å forakte...
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #18 Skrevet 22. februar 2009 Man trenger jo som regel en real omgang, og da er det litt kjedelig å ikke kjenne en kuk liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå