ble mamma 1.juli 08 Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 trenger ikke sko før til sommeren regner jeg med, men lurer på hvor lenge disse kan passe? hvor mye sko er det egentlig man må ha? tenker lette førstegangssko til sommer/tidlig høst, men hva trenger man i barnehagen etter det? støvler, noen tykkere sko.. men så? enda noen andre vintersko, eller er liksom høstsko/vintersko de samme? helt blank på dette altså!
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Dette er det sikkert stor forskjell på, men sånn har det vært hos oss: Snuppa fikk Ecco-sko 11 mnd gammel, og de passet til hun var nesten 15 mnd. Hun fikk sandaler da hun var 14 mnd (i juni) som passet til hun var 16 mnd. Kjøpte joggesko da hun var 15 mnd og gore-tex sko (litt høye uten for) da hun var 16 mnd. Disse brukte hun i bhg utover høsten. Da det ble kaldere fikk hun Viking gore-tex vinterstøvel, og etterhvert en skinnstøvel med godt for i for ekstra kalde dager. Hun hadde også gummistøvler og noen andre "gå-bort" sko som var litt finere, men disse ble sjelden brukt. Gummistøvlene har hun hatt på 2-3 ganger. Gore-tex-sko og støvler er mye bedre å ha på for små føtter =) Hadde jeg vært deg, så hadde jeg kjøpt førstegangssko og sandaler til sommeren, (kan jo brukte sandalene inne hvis han/hun skal i bhg fra høsten også) gore-tex til høsten og gore-tex vinterstøvel til vinteren. Hun/han trenger egentlig ikke mer. Snuppa mi er født i april og begynte å gå i juni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå