elli med lille spire Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Jeg har nå ikke fått spist så mye den siste uken, er rundt 4 uker. Jeg har i tillegg kjip forkjølelse så mat smaker ikke godt uansett og kvalme som er fra ca fire på natta til ett på dagen... Frokost er ikke lett å få seg, til middag blir det en liten halv porsjon... Trenger seriøst noen gode råd på noe deilig mat som kunne friste og som smaker spisendes... Jeg er egentlig sulten. Og vet jeg trenger å spise noe.
Gjest Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Jeg hadde både kvalmen og influensa for noen uker siden. Endte opp med å spise masse frukt, spesielt pærer. Det er skikkelig frisk for kvalmen metter godt. Legen min sa at det var bra at jeg fikk i meg frukt og at jeg bare måtte drikke MYE, så klarte kroppen seg godt. Lykke til
Mamma-til-3-jenter Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Jeg spiser ikke særlig sunt ihvertfall..... Desverre.... Er sånn småkvalm hele tiden, og det er ikke så mye som frister. Brødskiver har jeg ikke spist på flere uker, det blir jeg skikkelig kvalm av!!! Epler og popcorn går det litt av da.... Men det er vel viktigere at man spiser NOE?? Bedre å spise popcorn enn å spise ingenting vil jeg tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå