Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #1 Del Skrevet 22. februar 2009 Heisann... Min "plan" er å få baby i løpet av vårsemesteret 2011 - er ferdig med bachelor juni 2011. Studerer samlingsbasert, og tenker på å ta med barnepass på skolen de samlingsukene etter at babyen er født og frem mot eksamen, så lurer på om det er mulig å gå ferdig semesteret for så å ta permisjon etter eksamen - får man støtte da? Eller må man ta permisjon 3 uker før fødsel? Planen er uansett å søke meg til et årsstudium høsten 2011 for så å ta permisjon fra dette.. Så spørsmålet mitt er om det går greit å få barn i vårsemesteret, eller om jeg bør vente "med termin" til jeg er ferdig med bachelor i juni - med tanke på å ikke ta permisjon fra mitt bachelorstudie... ?! Jeg skal ta permisjon fra min jobb 3 uker før fødsel, men ønsker å bli ferdig bacheloren til rett tid.......... Dette er litt av et sammensurium gitt... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139687143-deltidsstudent-75-rettigheter/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå