Gå til innhold

Pakket og klar for avreise til Danmark :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja ja... da er det pakket klart, og siste sprøyter og nesespray er tatt, forhåpentligvis for siste gang...

Reiser med danskebåten i morgen, så står kjøreturen til Århus, hvor vi skal ta inn på Marselis hotell, så hvis noen andre er tilfeldigvis nedover disse dager, så er vi flere,.:=)

Gled/gruer meg til hele greiene... etter 16 folikler så håper jeg inderlig at det bir noen bra egg, også ha jeg også gått på menopur i stedenfor puregon denne gangen, så er spent på om det er noe resultat i det....

nei dette blir spennende.... ser virkelig frem til det, samtidig er jeg nervøs som fytti rakkern...hehe

Klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til :o)

Skrevet

Hei.. vil bare få ønske deg god tur og masse lykke til..

Brumm og jeg har også bodd på det hotellet sammen, koselig.. så får du kjøre innom det bakeriet som ligger rett nedenfor sykehuset i det gule huset tror jeg det var, åhh de har så mye godt!!!

LYKKE LYKKE TIL!!!!!

Skrevet

ja da har jeg kommet meg ned til Århus, og vi har vært og sjekka avstanden til ciconia:)

Men fy å fint hotell:) deilig med noe bra oppi all spenningen. Kan kaste stein ut i havet fra verandaen.... hehe:)

Gruer meg som en helt til i morgen. Er helt skjelven... uff...men men.. vet det går fort, men likevel...

Takker for hyggelige meldinger. Blir vel mer eller mindre sittende her i morgen og pjatte...hehe...

Det bakeriet var det malt med sort skrift på et gult murhus? synes jeg så det når vi kjørte opp i stad!

Klemmer

Skrevet

Ville bare si lykke til imorgen. Så bra med fint hotell da. Håper dere får ett fint opphold og mange fine egg. Og selvfølgelig en positiv test ;) Du må oppdatere oss på facebook også da.

Skrevet

Masse lykke til :-) Nå må du prøve å slappe av (ehhh...lett..) og kose deg på det fine hotellet.

Vi kom nylig hjem fra Køben.Ruger for harde livet.Mannen går rundt og lager klukke-lyder til meg - fnis -

Spennende dager fremover,Bethenec :-) Ønsker deg hell og lykke!Og mange gode egg!

Skrevet

skikkelig nedtur i dag... kun 4 egg...... de mente de andre ikke var modne nok.... f....f....f...

en så opptur nå de så 16 folikler og så bare 4 av de.... åååå....

håper virkelig det er noe av det som blir og deler seg riktig.... ender vi nå påå med ingen vet jeg ikke ha jeg gjør...

skikkelig deppa nå....

Skrevet

Ja jeg tror det var svart skrift.. er kun 1 bakeri rett nedenfor sykehuset..

Flott hotell ja ;o)

Jeg krysser alt jeg har og kan for at det er gullegg blandt de 4 :o))

Masse lykke til.. husk du trenger kun 1 gullegg.. Carsten får ta frem sine magiske hender og hjelpe deg!!

Skal du evt ha ass. hatching??

Skrevet

Håpe, håpe, håpe, håpe, håpe, håpe, håpe, håpe, håpe, håpe, håpe....Vi satser på at det er din tur nå:-)

Masse gode tanker!!!!!

Klem

Skrevet

takk jenter..trengte det nå.

Ja jeg skal ha assistert hatching:)

akupunktur før og rett etter, og håper i allefall å få satt inn to:)

kjempe spent....

men det må i allefall være noe der ettersom jeg ikke har hørt noe i dag.....

uff...men litt shopping i dag kom godt med;)

klem

Skrevet

trist og fryktelig lei meg... av de fire få eggene vi fikk ut, satt vi igjen med kun 1.... to av eggene var tomme,og et hadde ikke delt seg so mdet skulle.

åja da.. tårene har trilla i dag.... tanken på å mtte begynne forfra igjen neste forsøk tar knekken påmeg,....

Skrevet

Kjære Bethenc, hvordan går det med deg? Har du fått vite noe mer? Tenker på deg.

Klem

Skrevet

hei... vet ikke noe mer enn at det er satt inn 1 hatcha egg og håper så inderlig at det klamrer seg fast.

men sliter med tanken på hvis ikke... uff.. haar en skikkelig nedtur på dette her. selvom jeg vet at det er bare et som trengs, og kanskje det er noen som prøver å fortelle meg det, mn likevel vanskelig....

Skrevet

I 2006 fikk jeg ut 12 egg på det 3.forsøket, kun 1 befruktet (nedtur delux) med sånn passe kvalitet.Ikke tipp-topp.Snakk om nervevrak og tøffe dager.

Men det puslete egget ble en deilig baby :-)

Det er håp, Bethenenc!Krysser alt jeg kan!

Skrevet

Samme historie her; i 2006 fikk jeg ut 4 egg - derav 1 befruktet og delt som det skulle - ble en skjønn gutt ut av det.

Behold håpet og troen!!

Skrevet

Vil bare ønske deg lykke til de neste 14 dagene Bethenc:o)!

Krysser fingre for at nettopp dette flotte egget fester seg, det har jo fått litt ekstra hjelp på veien gjennom hatchingen vet du....

Mange opp og nedturer jeg vet, men det vil være verdt det tilslutt:o).

Oppmuntringsklem er sendt til deg

Skrevet

ja da er det faktisk mulig med kun 1 egg...håper det gjelder meg denne ganegn også.... (håpe...håpe...håpe...håpe...)

Men hva gjorde dere i rugetiden?

sikkert individuelt hva som passer en enkelte, men... noen tips?

hilsen ei som er livredd for alt nå....huff

Skrevet

Jeg prøvde å "slappe" av og gjøre positive og hyggelige ting. Gikk på kino. ba venner hjem, ba meg selv bort til venner.....Alt for at tiden skulle gå litt raskere.

I tillegg bestemte jeg meg for å være snill mot meg selv og ikke gjøre for mye på jobb- ikke KREVE for mye av meg selv i denne perioden.

Dagene snegler seg ofte avgårde uansett hva man gjør synes jeg, men ved å fylle det med positive opplevelser kan man ihvertfall ha det så bra som mulig under ventetiden:o).

Satt mye med varmeflaske på kveldene og hadde den med meg i sengen også.........

Du skal se at nettopp dette egget er gullegget!!

Lykke til videre ihvertfall

Krysser fingre for deg xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

jeg takker for alle hyggelige meldinger:)

Humøret har hjulpet litt og jeg har vært flink til å ligge på sofaen og ruge,

og syntes i går og i dag at jeg merker litt mens smerter, og er jo bare på rugedag 3/4, så synes dette er litt rart...hmmm..

Noen av dere andre som har merket noe så tidlig?jeg kan ikke huske det de andre gangene...

det er ikke noen konstant smerte men litt til og fra:)

men jeg må ogås få skryte litt av gubben:) for første gang har han faktisk klart å sette meg først, og vi ler og har det veldig koselig for tiden. Normalt så har han blitt sur og grinete og blitt litt "tøff i tryne med meg". ikke fysisk altså!!!hehe.. men har vel vært han sin måte å håndtere det på...

jeg håper håper håper håper håper...

men egentlig så prøver jeg å si at jeg er gravid, jeg er jo egentlig det... de er jo tross alt et egg der inne som er befruktet..hehe..

lar meg selv prøve å instille psyken på å være gravid:)

Godt å ha dere jenter!

mange klememr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...