GladOgGravid <3 Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Hei.. Prøvd å få barn i over ett år, men ingenting skjedd Tenkte det var pga jeg har tatt bort en eggleder for noen år siden, da jeg var gravid utenfor livmora.. Men legen mente at jeg kunne bli gravid fort selv med en, men kunne også ta tid.. (som vanlige med to) Husker da jeg ble operert at det var noe med den "friske" noen med knuter eller "bølger" på den jeg har igjen.. (men kunne fortsatt bli gravis sa dem på sykehuset) Spurte legen om han kunne forklare dette litt nærmere i januar, men di har nytt system, så papirene mine var ikke lagt inn enda.. Så til tirsdag skal jeg til riksen med min samboer, fått henvisning dit.. Men hva skal dem gjøre der? Står samtale og måtte fylle ut noen skjemaer, men legen sa ikke hva som skulle skje... Hva skjer første gang man blir henvist til ett sykehus? Gruer meg litt......
roffen Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 hei, første gangen jeg var på sykehuset fikk jeg en vanlig gyn undersøkelse. Siden snakket legen om de forskjellige behandlingene vi kunne få. Så henviste han meg til kontroll av eggledere og mannen min tok en sæd prøve. Etter en mnd tid hadde vi fått prøveresultatene og behandlingen ble valgt. Masse lykke til.
GladOgGravid <3 Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2009 Ok, tusen takk for svar!!! I morgen er dagen, gru gleder meg litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå