Gå til innhold

Kjære stratosen. Tusen takk for

Anbefalte innlegg

Skrevet

at du tok deg tid til å spå meg. Du hadde selvfølgelig rett igjen. Du så at jeg skulle teste positivt i februar.

Fikk blått kryss på testen idag.

Kan du se hvordan svangerskapet mitt blir, og hvordan helsen min blir fremover? Har slitt med både depresjon og nakkesmerter over flere år.

Kan du også se hva som skjer med jobbsitusjonen til mannen?

Jeg: 20.02.1974

Mannen: 03.12.1975

Tusen takk. Du er så flink.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk:) nå ble jeg glad....:)

Føler igrunn et veldig greit og fint sv.skap, ser ut til at d kan bli litt slitsomt i august, da jeg tror d vil bli litt varmt til deg da...men ellers så får jeg ikke opp noe negativt rundt sv.skapet...litt plager hører jo med men jeg tror du slipper unna de verste:)

Jeg føler ikke noe depresjon rundt deg i sv.skapet, men pass på å ikke slite deg ut for mye før fødselen for da får du det igjen etterpå......Jeg føler liksom at du kommer til å få mye ekstra energi av å gå gravid jeg og du føles mye lettere til sinns også....

Får desverre ikke opp noe på mannen din i dag heller...vanskelig å lese han gitt...skjønner ikke helt hvorfor for han virker igrunn ganske open også....men føler ikke noen bekymringer rundt jobb da så d ordner seg nok...

Masse lykke til:)

klem til deg..

Skrevet

Tusen takk igjen. Godt å høre at du ser ekstra energi etterhvert. Føler meg også lettere til sinns som du føler. Bekymringene har liksom sluppet litt taket.

Er veldig glad for endelig å ha blittt gravid, og gleder meg til resten av svangerskapet.

Tusen takk. Håper det går bra med deg nå, du var jo ikke helt på topp for en stund siden.

Skrevet

Så bra da...

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...