fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Min "lille" gutt er snart to år, og storejenta mi er akkurat fylt fire (eller, i januar). Petter får masse pupp enda, og Martine har ikke helt gitt seg hun heller. Hun får bare "i skjul" hjemme, og ikke hver dag. Bare når jeg synes det er OK. Hehe, vedder på jeg har de største barna på ammedebatten ;o)
Line_78 Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Ammer ei på 14,5 måned, så du slår meg ned i støvlene ja ;-)
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2009 Hihi, men du er over "vanlig" alder, da Hadde jammen ikke forestilt meg at jeg skulle amme så stor unge da jeg fødte for over fire år siden!!!
lille sprelle Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 11 mnd og i dag var første dagen uten pupp til hvert måltid! har tenkt til å trappe ned til morgen og kveld nå som hun etterhvert drar seg mot året. Slipper jeg problemer og kan kutte ut diett mv, så fortsetter jeg utover året. Får jeg trøbbel (har hatt MYE), så er det slutt. Nå er det nemlig mammaen sin tur til å leve normalt!
Mirte Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Datteren min blir snart 21 mnd, og ammes flere ganger om dagen. Som regel blir det en gang om natten også. Forrige uke var hun syk, og hadde tydelig vondt i munnen eller halsen når hun prøvde å drikke. Da var puppen god å ha, for hun verken drakk eller spiste vanlig mat på flere dager, men ville altså heldigvis ha pupp, og fikk da i seg livsviktig væske. Jeg skal fortsette å amme så lenge både hun og jeg synes det er komfortabelt.
Demeter76 Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 16 måneder. Og vi er ikke på langt nær ferdige!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 Du virker jo i overkant opptatt av puppa dine da fjummis;-) Litt sært med bilder av puppen, men veldig fint det bildet av babyen som dier. Mange ammebilder blir liksom bare blåsprengt pupp.
Erisa* Skrevet 6. mars 2009 #8 Skrevet 6. mars 2009 Althea er 13 mnd, og får egentlig bare på kvelden og natta - men så blir det jo litt mer enn det, da... Har tenkt å slutte snart, men vet ikke helt hvordan det skal gå. Hun er jo så glad i pupp;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå