The Princess Skrevet 21. februar 2009 #1 Del Skrevet 21. februar 2009 Hei. Jeg er en alenemor til 3 små barn. Jeg er 92 kilo og har ca 30 kilo for mye. Jeg skal leie ett privat hus i Spania med stort svømmebasseng og stor usjenert hage. Jeg ønsker å reise med en annen alenemor fortrinnsvis fra Bergen og omeng, men også fra resten av landet. Kravet er at du er alenemor og er over 90 kilo. Og at du reiser med en eller to barn. Jeg skal nemlig ha med mine 3. De er 1, 4 og 5 år. Det er 3 ledige sengeplasser. Privat basseng i hagen og helt usjenert. Villa med privat svømmebasseng, usjenert beliggenhet, sentralt nær de trivelige landsbyene Alfaz del Pi, Albir og Altea. 20 min nord for Benidorm. Stor sydvendt terrasse med nydelig saltvannsbasseng, utsikt til Middelhavet og fjellområder. Delikat møblert og fullt utstyrt med norsk tv, internett, A/C i soverom, stue og kjøkken, sentralfyr og felles gass/tankanlegg. Villaen er på en flate og inneholder stor stue og kjøkken m/ spisestue, 2 soverom m/ skyvedørsgarderobe, 3 bad m/ dusj eller badekar, vaskerom m/vaskemaskin, stort sommerkjøkken og garasje. Dobbelseng i hvert soverom, dobbel sovesofa på sommerkjøkkenet. Enkel transportabel seng 180 cm og barneseng 120 cm. Den perfekte ferieboligen for deg som ønsker å nyte solen i skjønne omgivelser. To store golfbaner "Faula" ca. 15 min. fra boligen. Pitch and Putt i Benidorm. Per Gynt Golfklubb spiller fast to dager i uken. For rimelige priser kan du spille som gjestespiller med klubben. Terra Natura (Dyrepark med badeland) og fornøyelseparken Terra Miticha. Aqualandia badeland og Mundomar delfinshow m.m. Bendiorm Palace for den som ønsker en helaften med nydelig mat og spektakulær underholdning. Nydelige strender bare 12 min fra villaen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139686143-hei-er-det-noen-alenem%C3%B8dre-fra-90-her-inne-lyst-%C3%A5-v%C3%A6re-med-til-spania-2-uker-i-h%C3%B8st-privat-hus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå