*SmurfeMamma* Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 jeg er født 270283.. lurer veldig på når jeg føder mitt neste barn??? vi er veldig baby lystene nå... tihi;) klem og takk på forhånd:) Spår gjerne igjen:)
*Ønskergjerne* Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Hei hei når du føder ditt neste barn- ... la meg se i koppen litt først... ... du har vært igjennom en SA ser jeg - å kroppen din er utrolig flink til å stabilisere seg etter dette- fått ryddet opp fint d kommer opp ett tegn som tilsier du blir gravid snart - men d er alt ifra nå å 2 mnd fram i tid - sånn omtrent. så da vil jeg si at du da føder en gang mellom desember og februar neste år får bilde av at du har stooor mage i juletider jeg er 250785
*Ønskergjerne* Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 søren å - tastet inn samboer der - ikke meg jeg er 220885:)
*SmurfeMamma* Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2009 hva lurer du på da?? jeg får inn graviditet i mai... og at du får ei lita jente... tror det er en del snø når du føder henne!!. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå