*SmurfeMamma* Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 jeg får inn tallet 5... tror du blir gravid i mai... men en liten jente;) når ser du meg gravid da? 270283
monca*84*j12 Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Heia, jeg fikk juni jeg.. Men ganske tidlig.. så kan være som lilleknøtt sier i mai.. På kjønn er jeg litt usikker, men fikk mest gutte følse på deg... Hva trur du om meg? Jeg har hatt litt pause nå, mye tull med sykluser.. Men omsider startet utredning, er av prev igjen og har fått provera for og stabilisere ting litt... Blir jeg gravid snart? kjønn? 280384 tusen takk=)
*Ønskergjerne* Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2009 takk skal du ha våknet litt jeg - så skal ta deg før jeg legger meg igjen jeg jeg får opp august på deg - og tror det blir gutt på deg også ... du har litt frustrasjoner over din egen kropp - ikke ha det!!! kroppen din er litt i ulage - men den kommer til å forberede seg på en graviditet snart - så du må tenke NÅR du blir gravid - ikke HVIS... som jeg har anbefalt litt tidligere her - kan d ha store fordeler om du besøker en som kan med akupunktur og har erfaring innen det med å bli gravid... det kan gjøre det sånn at du stabiliseres mer - å ordner litt opp i syklusen din sender deg en bombe jeg nå - så håper du våkner med energi og bra humør:) Roter litt i livmor samtidig hehehe;) men du blir gravid å føler 2 barn ganske tett på deg stikker å legger meg jeg natta litt videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå