MaMmA-Mø Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 stakkars lille gutten min har hatt diare i 3 dager nå, og er blitt så rød og sår i stompen... vi vasker og smører og pudrer men det hjelper jo ikke når han driter hver 5 minutt!!! og i dag oppdaget jeg at han har fått utslett på begge beina og rompa..knallrødt og nuppete.. hva i all verden kan det være?? og finnes det noe annet jeg kan smøre han inn med som er mer effektivt enn zinksalve?
bratt Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Du skal passe på at han ikke blir dehydrert, har han hatt diare i 3 dager, så kan det være du skal ta en tur til legen med han Når de er små klarer de ikke mange dagene med diare før det kan være farlig, så sjekk bleiene hans mht urin, og ring legen. Noe reagerer han på,og det trenger du å finne ut nå som det har vart i 3 dager. god bedring til dere.
MaMmA-Mø Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2009 ja skal gjøre det i morgen, trur at d begynner og gå over da avføringa har blitt litt fastere sist bleieskift.. men det som var så merkelig var at utslettet kun er på bena og ikke resten av kroppen, og at elstefrøkna plutselig også har fått utslett under knehasene. men kun der! grubler og grubler..men aner ikke hva det kan komme av..
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Prøv potetmel, det tar til seg all fuktighet når de bæsjer hele tiden, så det ikke blir så fuktig. Funket superbra på min lille skatt såre rumpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå