Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 ser du når jeg blir gravid igjen? Har to jenter fra før:) født :011083
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Hei hei Neste du får er gutt Får opp graviditet i vår Får du opp noe på meg? Samme spørsmål som du 220885
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 okei:) når du sier vår, ser du noen mnd eller, vet det er vanskelig å si nøyaktig men tar med en klype salt altså og du må gjøre det samme, lenge siden jeg har spådd nå.. jeg føler februar på deg, enten er du gravid nå, eller tror jeg barnet vil komme til februar, tror det er en gutt;)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Jeg tror d blir dumt av meg å peke ut en mnd her - så d tør jeg ikke men mars-april - senest mai (men ser for meg april jeg nå ) vi tar d m en klype salt ja - har ikke drevet med dette mer enn 3 år - ennå mye som dukker opp når jeg spår som jeg ikke kan sette ord på - får opp bilder . fikk opp at du trillet med barnevogn tidlig vår til neste år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå