Gå til innhold

Hva gir dere på brødskiva?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smør, er vist det beste pålegget i verden. Kan skjeie ut med nugatti, eller syltetøy eller kanskje smørost

Skrevet

Leverpostei eller magerost foreløpig. I barnehagen får hun kaviar og hjemmelaget syltetøy også.

Skrevet

Leverpostei, smøreost, kaviar, gulost, kokt skinke... det jeg kom på i farta.

Han har fått litt blåbærsyltetøy de siste dagene for han har hatt omgangssjuka og dårlig matlyst. Blåbær er jo godt for fordøyelsen også :)

Skrevet

går mest i leverpostei her, men han får også prim, skinkeost, hvitost og syltetøy. Går mest i pålegg som ikke kan pelles av skiven, visst ikke så spiser han bare pålegget og ikke noe brødskive :)

Skrevet

Leverpostei, kaviar, egg, røkelaks, smøreost, ost, makrell i tomat og prim er de største favorittene her i huset.

Skrevet

Leverpostei, syltetøy, smøreost, stripete kaviar, bananbiter, brunost, prim, gulost, skinke og makrell i tomat dersom det er bading på gang innen kun kort tid:)

Skrevet

Leverpostei, makrell i tomat, brunost og hvitost (ikke smøreost), kaviar, syltetøy, en sjelden gang honning, marmite (engelsk pålegg, gjærekstrakt), store sandwicher med skinke, tomat og gulost når pappaen lager mat, stekt egg, kokt egg.

Så har vi ikke fantasi til mer, men burde kanskje komme på noe nytt snart..

Har aldri turd å introdusere sjokoladepålegg, da tror jeg hun hadde forlangt det hver dag :-).

Skrevet

Makrell i tomat for det meste, og pålegget bør sitte fast... elsker ost, røkt laks, skinke og egg, men skjelden sammen med brødskiven. Spiser litt smøreøst og syltetøy med ekstra bær og mindre sukker.(ikke light)

Men, gir dere nugatti til så små? Det er jo nøtter i det?? Og hva er det med all denne primen.... Greit med en brødskive av og til, men det finnes vel ikke næringsrikt??? Jeg har liksom dårlig samvittighet for smøreosten fordi jeg føler at det sånn kvasimat... litt kunstig mat.

Skrevet

Leverpostei, bacon/skineost, philadelphia, eplesyltetøy, makrell i tomat, fiskepudding, smør, kaviar. Prim kan hun få en gang i blant, men aldri nugatti!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...