Gå til innhold

Blir svarte vogner fort solbleket?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trenger nødvendigvis ikke bli stygg og solbleket om du er forsiktig å ikke ha den stående i solen når den ikke brukes eller barnet sover! Man må jo selvfølgelig kunne bruke den litt i solen, mn ikke ha den stående der unødvendig. Den blir nok ikke fortere bleket enn andre farger, men syns vel bedre på mørke farger enn lyse!

Hvis du vil ha en svart syns jeg du skal kjøpe d og som sagt være litt forsiktig;o) Tror også d kommer litt ann på stoffet i vognen, jeg har hatt en svart Hartan Racer som ikke ble noe falmet og en Quinny 3XL som ble falmet... (nå skal d også sies at Hartan ble brukt d første 1,5 året hvor man er litt mer forsiktig og Quinny fra 1.5år til ca 3+)

Venninnen min hadde også denne Brio Happy i sort, det var en 07 modell. Den falmet veldig den våren men hun fikk nytt trekk på garantien. Forsto det var noe som skulle utbedres på de nyere modellene.

Har hørt at innprignering av stoffet visstnok skal hjelpe til at det blekes mindre. Jeg har gjort det på mine vogner, men vet ikke om det fungerer ennå.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...