Gå til innhold

Jeg syns Lilja er et vakkert navn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte om en dame som heter Lilja. Jeg likte det godt.Liker det bedre enn Vilja.

Hva passer til Lilja. mine forslag. Hva er finest?

Lilja Linnea

Lilja Maria

Lilja Sofia

Lilja Rosalinde

Lilja Amelia

Fortsetter under...

Skrevet

Enig med deg, Lilja er et vakkert navn. Personlig synes jeg Lilja står best alene, men hvis jeg skal rangere dine blir det slik:

Lilja SofiE

Lilja MariE

Lilja AmeliE

Lilja Linnea

Lilja Rosalinde (eneste navnet som jeg ikke likte)

Jeg synes det ble litt tungt med A- ending i andre navnet også.

Skrevet

Det synes jeg også, eldstedatteren min heter det:-)

Hun har også et navn til, men det kommer fra pappaens hjemland, så skriver det ikke her.

Vi bruker uansett bare Lilja til vanlig.

Hvis du vil ha et navn til, synes jeg Lilja Marie er pent. Ville ikke hatt a-ending to ganger.

Skrevet

Er tungt med to -a endelser, så foretrekker kanskje Lilja Amélie (uttales Ameli).

Lilja er vakkert :-)

Synes Vilja er pent også :-)

Skrevet

Lilja Linnea

Lilja Maria

Lilja Sofia

Lilja Rosalinde

Lilja Amelia

Jeg likte ikke navnet Lilja, men hvis jeg skal skrive hvilket som var finest, må det bli Lilja Maria. Synes Amelia er kjempefint, men passer ikke så godt, siden Lilja slutter på -a. ;s

Lilja Linnea ble litt mye -L, og synes det ble litt blomst-aktig, i.o.m at Lilje og Linnea er blomster , tror jeg hvertfall da ;p

Samme med Lilja Rosalinde.

Lilja Maria eller Lilja Sofia. Liker Maria og Sofia bedre enn Marie og Sofie. De er litt kjedelige.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Navnet er nok i prinsippet pent, men jeg kjenner noen som har det til etternavn, så det ville jeg alltid bare forbundet med dem. Da ville jeg heller valgt Lila eller Vilja.

Annonse

Skrevet

Lilja er et fint navn, men jeg assosierer det for mye til filmen "Lilja 4ever". Svensk film som kom for noen år siden om ei jente fra Estland (?) som ble tvangsprostituert i Sverige. En grusom tøff historie som ikke fikk noen lykkelig slutt.

Alle vil neppe tenke på den filmen om de møter ei jente som heter Lilja, men jeg ville likevel nevne den.

Jeg ville styrt unna blomstrete mellomnavn som Linnea og Rosalinde. Her er noen forslag fra meg:

Lilja Sofie

Lilja Martine

Lilja Helene

Lilja Tomine

Lilja Hermine

Skrevet

Eni i at Lilja er finere enn Vilja :-) Lilja Marie er fint, men Marie er mye brukt som mellomnavn da. Ville ikke hatt både første og andre navn med a-endelse, blir for tungt. hva med:

Lilja Elise

Lilja Anine

Lilja Cordelie

Lilja Louise

Lilja Martine

Skrevet

Lilja Amelie:)

Synes det er finest om det andre navnet slutter på e.

Lilja er kjempefint!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...