Jehn Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Hei... Ville bare ønske alle her lykke til videre hvor dere nå er enn i prosessen. etter mange års prøving, og x antall innsett greide vi det. Aleris i Oslo satte inn det perfekte egget. 19 februar kom prinsessa vår til verden. Masse lykke til videre alle sammen..ikke gi opp!!!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Hei.. og gratulerer sååååå mye med jenta!! Herlig ))) Ja en må ikke gi opp, sitter selv med min lille prins her etter mange mange år og nedturer.. men ga meg aldri og det ga resultat til slutt!! Kos deg masse, det gjør vi ))
roffen Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Gratulerer så masse. Selv har vi fått hjelp ved Aleris 2 ganger og har fått to skjønne unger. Nå prøver vi gjen. Er kjempefornøyd med legene, sykepleierne og alle som kjemper for at vi skal få ett mirakel. Kos dere masse.
Rose69 Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Så flott :-) Gratulerer som nybakt mamma! Ja, det er sant...man må aldri gi opp, selv om man kan være fristet iblant.Jeg har aldri angret en dag...tross alt man må gjennom...det er verdt alt strevet! Og nå er det på'n igjen..prøver meg på nr.2.Så har ikke blitt helt skræmt nei :-) Kos deg videre i mamma-rollen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå