Gå til innhold

Tett nese, hva skal man gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille snupp er så tett i nesen sin, skal man gjøre noe med dette eller går det over av seg selv?

Hun er to uker gammel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

drypp saltvann (vi er veldig fornøyd med de fra Nivea) og morsmelk annenhver gang og gjør det relativt ofte så kommer det ut! Ville gjort "noe" så hun far pustet litt bedre!

klem

Skrevet

Kjenner til det! Mini min var 4.uker og veldig tett i nesen. Han slett med å ta puppen og det var mye grått. Jeg dro til apoteket og fikk kjøpt saltvannsdråper. Det gjorde susen!

Men fortell farmasøyten at du skal ha saltvannsdråper til spedbarn… Da får du de riktige dråpene. Lykke til:)

Skrevet

Ville anbefalt å druppet morsmelk og saltvann annahver gang.

Legene anbefaler mest morsmelk,men det er ikke alltid like enkelt,

det vet jeg mye om,så prøv deg frem:) Lykke til

Skrevet

Kjøp engangssprøyter på apoteket, og sprøyt forsiktig litt mm inn i nesa hennes. Dette har fungert kjempebra her. Så bra at jeg var på nippet til å prøve det på meg selv! Hehe

Skrevet

mi gulpet myyyyyye av saltvannsdråpene, mm med sprøte er best

Skrevet

vi bruker nesesuger - litt hyl og skrik, men funker som bare det!

Skrevet

Her går det i saltvann og mm ja. Spurte en farmasøyt om det ikke fantes nesedråper til baby, for jeg syns ikke det funker noe særlig med verken saltvann eller mm til tider. Han sa at det finnes, men disse er satt på en advarsel-liste, og han ville _ikke_ brukt det på sine barn!! Så da gjør vel ikke jeg det heller da...

Den nesesugeren må vi til med om dagen også, men helsesøster sa til meg at man skulle være forsiktig med å bruke den for mye. Den kunne nemlig irritere slimhinnene (tror jeg det var) så snørringa bare ble verre... Så alt med måte!

Skrevet

heller mm inn i nesen med en skje, venter litt så kommer det en del frem....bruker så en nesesug, krute godt :-) Litt skriking når jeg kommer med nesesugen, men ser etterpå at hun er egentlig ganske så fornøyd når det er ute....hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...