Gå til innhold

Hva er det som skjer med meg?!?

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg i så rar form i dag. Går rundt med en gnagende følelse om at noe ikke er som det skal, og føler meg på en måte litt stresset, litt slik jeg gjør før jeg skal noe jeg gruer meg til samtidig som jeg er kvalm og litt skjelven. Jeg oppdaget litt blod på papiret i går formiddag da jeg var på do. Det kom ikke noe mer, men i dag morges når jeg var på do kom det igjen litt blod, men også det har stoppet igjen nå. Jeg har hatt slike småblødninger tidligere også, og fått konstatert hos legen at jeg har en lettblødende livmortapp som det nok vil blø fra innimellom gjennom hele svangerskapet. Jeg har derfor ikke blitt stresset eller bekymret tidligere når det har kommet slike små-blødninger. Men, nå sitter jeg her altså med denne ekkle følelsen av at noe er galt, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har mest lyst å krype inn under dyna og grine. Jeg vet ikke helt hva det er jeg vil med dette innlegget heller, håper kanskje at å få skrevet ned tankene kan hjelpe meg litt med de følelsene som svirrer rundt i meg. Jeg vet hvirkelig ikke hva jeg skal gjøre! Jeg er så redd!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139683328-hva-er-det-som-skjer-med-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg....skjønner du blir bekymret..Kan du ikke ringe sykehuset du skal føde på å få en ultralyd da?:)Da vil de jo se hvor blodet kommer fra. Det er helt sikkert ikke noe farlig. Man blør lett nå..så lenge det ikke kommer noen klumper eller du har smerter er nok alt som det skal være=)

Klem til deg

Det var ingen klumper eller smerter, kun friskt lyst blod (slik det har vært de gangene jeg har blødd tidligere også), så sånn sett er det ingen grunn til bekymring nå noe mer enn tidligere. Derfor jeg ikke helt klarer å skjønne hva det er, hvorfor jeg er så urolig akkurat denne gangen. Jeg skulle gjerne tatt meg en tur på sykehuset, men jeg er alene med jenta vår på 4 år, og med mann og bil bortreist og ingen til å passe 4-åringen vet jeg ikke helt hvordan jeg skal komme meg avgårde. Jeg får vel bare prøve å riste av meg følelsen av at noe er galt, det er vel uansett ikke så mye som kan gjøres fra eller til.

kjenner følelsen.. Forstår det er vanskelig når ingen kan passe jenta di. Kanskje det kan hjelpa deg å ringa legevakten og snakka med dei der?? (eg har hatt ein slik blødning og var veldig fortvila, men det hjalp å snakka med ein hyggelig sjukepleiar på legevakten i tlf) I og med at du blør klart blod, så er det nok som det skal, men det er vanskelig med den følelsen av at det er noko galt.. For din egen del så kan det vera greit å få ein ultralyd så snart du kan slik at du ikkje trenge uroa deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...