Gå til innhold

imponert av alle innleggene her...utblåsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff, sitter her litt små irritert og titter på innleggene...

google anyone?

mange som spør om det samme...

er ikke lett de første månedene og det er mye man lurer på, menn sunn fornuft kommer man langt med...why not use it??

sorry...dårlig dag tror jeg...

godt med litt utblåsning... flere med ting på hjertet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, har tenkt det samme..MEEEN:

Prøver å overse det. Har nok stilt en del "dumme" spørsmål her selv..

Skrevet

Jeg har særdeles sansen for "hjelp, skal jeg ringe legen?" innlegg. Det finnes flust av gloser for slikt.

Skrevet

Det skulle vel helst vært et filter her som silte ut alle "dumme" og unødvendige spørsmål, så folk slapp å irritere seg over at de samme spørsmålene blir stilt om igjen og om igjen. For ikke å glemme de spørsmålene som folk egentlig bør vite svaret på. Det er så slitsomt! ;)

Skrevet

skjønner du ikke at det er tidsfordriv fru borger?

det er jo en fest hver dag her på DIB hehe.. jeg for min del har nok VM i meningsløse innlegg i kveld.. hva med å terpe på de.. jeg forteller jo om min iver for min datters flaksende armer og muuuuuligens litt kontrollerte hender (noe som bare er tull.. hun har null kontroll :P)

såh! alle slags innlegg gleder meg til en viss grad i dag.. im so freakin booooreeed!! hehe.. kan jo ikke vekke mitt lille vidunder heller.. for nå vil mamsen ha noen å prate med.. ikke at jeg får mer respons enn sugling og verdens gøyeste lyder da hehe :):):)

Skrevet

så er det jo ikke fru boRger engang. det er jo fru boger joooo.. blir litt for ivrig til tider hehe.. nå har jeg så mye sjokolade innabords at jeg nesten er elektrisk :P hehe

Skrevet

En skal som kjent ikke kaste stein i glasshus...

Skrevet

Det er vel bare å overse de spsm, vel?? Det er ikke alle som "bor" her inne, og som har sett svarene på "sitt" problem. Lurer en på noe- så spør i vei! Snakk om å lage problemer av ingenting!!!

Skrevet

Må nå ærlig si at jeg sitter å koser meg med de tåpelige innleggene selv:P

leser og kommenterer så tastaturet tar fyr...

Men synes nå at folk til en viss grad er litt små late, når det er ti innlegg om det samme på forsiden.. (tar nå litt i men...)

Og jada, jeg skal ta på meg æren for noen av disse innleggene jeg så fint sitter å irriterer meg over nå:P

Dette har noe med dagsformen å gjøre mener jeg! Og idag (tidlig) var den litt sånn irritabel, nå mer avslappet og morsom...

-Kanskje legge til at nå HAR svigemor vært på besøk - og dratt ;)

Skrevet

Søkefunksjonen på denne siden her er elendig, tilnærmet ikke-eksisterende. Har til og med blitt verre enn den var!

Skrevet

Det er ikke noe vits å ha et forum hvis en aldri kan stille samme spørsmål 1000 ganger. MEN det burde være en lov mot å komme hit når barnet ditt ikke får puste og er blå i ansiktet. DET irriterer. Og nå er jeg egentlig ferdig med å irritere meg for i dag.

Skrevet

Hvorfor ikke bare gi faen i å lese dem da? Kjære vene.... :/

Skrevet

Ja dette tok jo mer av enn forventet.

Folk leser tydeligvis ikke alle innleggene før de reagerer, just like me:P

Men for å forsvare den siste lille kommentaren:

vanskelig å unngå å lese hva innleggene heter, det må man nemlig gjøre før man går inn på dem...see?

men har da skrevet min del av dumme innlegg..Dette under den kategorien..

-og forsvarer min rett til å blåse ut med et dumt innlegg om dumme innlegg:P

Skrevet

Er ikke det derfor vi har denne nettsiden da? Synes det er litt koselig jeg:) For hvis noen spør noe som jeg har lest om før så kan jeg late som jeg har full peiling og svare på spm:D

Dess så er det jo forskjellige svar fra gang til gang:)

Hva ellers skal det skrives om da?

Skrevet

Enig - "huff jeg mistet nettopp bollejens ned trappa, han puster ikke - skal jeg ringe legen?" - tenk at folk tyr til dib for å få svar på slikt!

Skrevet

FruBorger - hva jeg mener om dib skifter fra dag til dag - men tror du SERIØST (særriøst, esse) at vi lurer på noe som ikke en eller annen har lurt på før? Eller har fått svar på før?

Skrevet

Nei offameien, legger meg langflat og beklager.

Jeg har skrevet i innleggene her:

* Jeg hadde en dårlig og irritabel dag, og klaget over dette

* Jeg fikk besøk av svigemor (som jeg mener er en super unnskyldning for enhver utblåsning)

* Jeg også har skrevet en haug med dumme innlegg

OG

* Har også skrevet innlegg om det alle andre spør om--- amming, mat, er det normalt, hvorfor gjør ho sånn..blæblæ

Men har også da lest innpå andres innlegg,og kanskje postet mitt spørsmål der..

Men skal vel si at jeg har nok kanskje laget mine egne "poster" om:

Hvorfor skriker hun sånn? Hvorfor sover hun ikke? sover hun for mye? spiser hun osv osv...

-Fordi jeg følte at jeg ikke fikk nok oppmerksomhet når jeg "postet" det under andres innlegg:P SÅ viktig er mine spørsmål..

så i ettertanke nå, jeg skjønner hvorfor det er fem innlegg om amming/ammeslutt,matvaner,sykdommer...

men på tidspunktet min utblåsning fant sted var synet svært begrenset og tildels svart/rødt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...