Gå til innhold

38,5 i feber, 4 mnd og 3 minus. Sove ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sover vanligvis alltid ute. Da sover han godt og lenge. Men hva nå når han har feber. Bør jeg holde han inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok like gjerne en kombivri jeg. La ham i vogna på soverommet og åpnet opp vinduet. Kjølig og godt, men ikke kaldt, og jeg kan enkelt sjekke ham med jevne mellomrom.

Skrevet

Vel, jeg ville ikke tatt ut et barn med feber. Det sitter igjen fra barndommen, vet ikke om det er hold i det..... Han sover sikkert godt i vogna si med åpent vindu nå....

Skrevet

Jeg har lagt mini ut i vogna selv om han har feber. Har litt med at han er vanskelig å få til å sove andre steder og han sover mye bedre. Han ligger godt innpakket i voksien og det er ikke trekk på han. 38,5 er ikke mye feber på så små, det regnes som feber når de overstiger 38

Skrevet

Jeg har egentlig aldri forstått de som absolutt ikke skal ha barna ute med litt feber....Hva er forskjellen??? Frisk luft har vel aldri skadet noen...Og å få litt kald luft i fjeset når man er litt varm, tror jeg bare er godt. Jeg har hatt datteren min ute med feber. Det som kan være vanskelig er hvis de har så høy feber at det blir for varmt på de nede i skinnpose el. voksipose....Det er jo ikke mye klær som skal til nedi der i utgangspunktet, og er de veldig varme, kan det jo fort bli for varmt. Jeg ville i allefall ikke vært nervøs for det. Og 38,5 er jo på ingen måte høy feber...:=)

Skrevet

Tror ikke jeg ville latt vesla ligge så kaldt med feber, da fryser man jo gjerne litt og litt omhverandre:/ Men Vesla mi er forkjøla nå, ikke noe feber men ganske slimete i lungene sa legen, så jeg har vinduet opp, og noen bøker under beina på senga hennes (på hode siden) sånn at hun ikke skal hoste seg igjæl der inne. det funker supert:):)

ikke noe koslig at de er syke assa, blir så bekymra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...